کد خبر: ۴۴۰۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۲

پرجمعیت ترین فراکسیون مجلس شورای اسلامی به روایت نماینده جهرم

جامعه هدف کمیته امداد حضرت امام (ره) افراد نیازمند جامعه هستند که این نهاد با حفظ عزت نفس این افراد آنها را به سوی خودکفایی ، خود باوری و اشتغال رهمنون می کند که این رویکرد بسیار ارزشمند و قابل ستایش است.
به گزارش شیرازه، رییس فراکسیون یاوران امداد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس بدون پرداختن به حاشیه ها به وظیفه اصلی خود عمل می کند ، تصریح کرد : وظیفه اصلی این نهاد مقدس و ارزشی خدمت به محرومین و مستضعفین جامعه است.

محمدرضا رضایی  در دیدار با مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس اظهار داشت : جامعه هدف کمیته امداد حضرت امام (ره) افراد نیازمند جامعه هستند که این نهاد با حفظ عزت نفس این افراد آنها را به سوی خودکفایی ، خود باوری و اشتغال رهمنون می کند که این رویکرد بسیار ارزشمند و قابل ستایش است.

وی با اشاره به این که کار کردن در کمیته امداد امام خمینی(ره) لطف الهی و یک افتخار است ، خاطر نشان کرد: کارکنان این نهاد مقدس اعم از مدیر و کارمندان باید انسان های درد آشنا باشند تا بتوانند افراد دردمند را درک کنند.

رضایی تاکید کرد: کارکنان این نهاد حمایتی باید انسان های گرم ، صمیمی، خوش رفتار و خوش برخورد باشند چرا که می توانند با یک لبخند بسیاری از دردهای یک نیازمند را تسکین بدهند.

نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش اعضای رسمی فراکسیون یاوران امداد در مجلس شورای اسلامی را 220 نفر بیان کرد و گفت :  مسوولین کمیته امداد امام خمینی(ره) رابطه بسیار خوب و تنگاتنگی با مجلس شورای اسلامی دارند.
رضایی ضمن ابراز رضایت از عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس خاطر نشان کرد: این نهاد در استان خدمات ارزنده ای به نیازمندان ارائه کرده است که می توان به توانمندی و اشتغال زایی اشاره کرد.

انتهای پیام/523/4
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
0
واقعا عملکرد کمیته امداد رضایت بخش است؟؟!!!