کد خبر: ۴۴۸۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۱۰ مهر ۱۳۹۲

دستگیری چند متخلف در پناهگاه حیاط وحش بختگان+عکس

طی هفته اخیر ۴ نفر متخلف که اقدام به شخم ۲۰۰۰ بوته شیرین بیان (محک) در پناهگاه حیاط وحش بختگان کرده بودند، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
به گزارش شیرازه، مهندس جعفری رئیس محیط زیست آباده طشک درگفتگو با خبرنگار بختگان سیتی اظهار داشت: طی هفته اخیر ۴ نفر متخلف که اقدام به شخم ۲۰۰۰ بوته شیرین بیان (محک) در پناهگاه حیاط وحش بختگان کرده بودند، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی درادامه اظهارداشت: یک دستگاه تراکتور از متخلفین ضبط گردید.

وی گفت میزان خسارت وارده ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

l4

وی در ادامه از دستگیری دو نفر که یکی از آنها ازاستان همجوار (بوشهر) بود خبر داد.

مهندس جعفری افزود: این دو نفر اقدام به گذاشتن تله دام در منطقه بختگان جهت به دام انداختن پرندگان از جمله هوبره نموده بودند که این افراد دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

رئیس محیط زیست اظهار داشت: ۳ خرگوش و یک قطعه هوبره از این افراد کشف شد و میزان خسارات وارده ۳۰ میلیون ریال برآورد شده است.

l5

وی همچنین از کشف ۲ قبضه اسلحه مجاز و غیر مجاز که توسط افرادی که در منطقه حیات وحش بختگان  اقدام به شکار پرنده تیهو نموده بودند، اشاره کرد و افزود: فرد داری اسلحه غیر مجاز به مراجع قضایی معرفی شده است.

l1

مهندس جعفری از مراجع قضایی، نیروی انتظامی آباده طشک و پاسگاه انتظامی تنگ حنا و همچنین مدیریت جهاد کشاورزی آباده طشک به دلیل همکاری با محیط زیست درجهت دستگیری و شناسایی متخلفین تقدیر و تشکر کرد.

l3

 

l2


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حسین
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۲
0
بسیار متشکرم که این خبر مهم را به اطلاع ما رساندید