کد خبر: ۴۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۱۸ مهر ۱۳۹۲
فرمانده انتظامي فارس:

جامعه امروزي از نبودن امربه معروف و نهي از منكر رنج می کشد

پليس فارس با تمام امكانات و استعدادها و ابزاري مادي و... كه در دست دارد براي انجام فريضه امر به معروف و نهي از منكر حاضر است كه پاي كار آيد.
به گزارش شیرازه، فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه مي توان با امربه معروف و نهي از منكر جلوي ابزار دشمن ايستاد، خاطر نشان كرد: در حال حاضر ابزار دشمن ماهواره است و دشمن از تمام توان براي به كار گيري از ابزار فكر و روان ما وارد شده و توليدات خود را به مصرف مي رساند.
سردار سیروس سجاديان در ديدار با ائمه جماعات تاکید کرد: براي امر به معروف و نهي از منكر بايد همه تلاش كنند.

سجادیان افزود: براي تحقق اين امر روحانيون بايد تلاش كرده و دستور عملياتي صادر كنند و پليس هم به انها كمك مي كند.

وي با اشاره به اينكه روحانيون رژيم طاغوتي را از بين بردند، افزود: پليس فارس با تمام امكانات و استعدادها و ابزاري مادي و... كه در دست دارد براي انجام فريضه امر به معروف و نهي از منكر حاضر است كه پاي كار آيد.

فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به اينكه جامعه امروزي رنج خالي بودن جاي امربه معروف و نهي از منكر را مي كشد، ادامه داد: من حاضرم با شما به خيابان آمده تا ببينيم در سطح خيابان در برخورد با بدحجاب ها نوع تذكر چگونه است و در اين حوزه بيشتر با برخوردها با فاعل است در صورتيكه اين امر اشتباه است و باید با فعل برخورد شود.

سردار سجادیان با بيان اينكه روحانيون بيش از همه تاثيرگذار هستند، ادامه داد: در اين خصوص رسالت بزرگي بر عهده آنها قرار دارد.

وي با بيان اينكه كاركنان پليس كار براي رضاي خدا را سرلوحه كار خود قرار داده اند، افزود: در اين خصوص حضور موثر حوزه عقيدتي سياسي در مجموعه انتظامي نقش برجسته داشته است.

سردار سجاديان با بيان اينكه پليس در حوزه كاري خود ار روحانيون فاصله نگرفته، گفت: البته پليس هم انتظاراتي از روحانيون دارد زيرا همانگونه كه مردم امنيت را از پليس مي خواهند ما هم از روحانيون مي خواهيم كه در اجتماع نه بر روي منبرها بلكه در جلسات رسمي ما شركت مردمي در ايجاد امنيت را مطالبه كنند.

وي با تاكيد بر لزوم بازديد از اماكن انتظامي از سوي روحانيون گفت: توسعه امنيت پايدار نيازمند مشاركت همگاني است و در اين ميان نقش روحانيون به عنوان قشر تاثيرگذار در جامعه برجسته است.

نظرات بینندگان