کد خبر: ۴۵۳۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۲۱ مهر ۱۳۹۲

شهرداری مرودشت در خواب، دستگاه های فرهنگی در چرت!

وقتی از غربت ائمه می گوییم انگار بغضی کهنه همواره در گلویمان آماده است، اما شب شهادت امام محمدباقر انگار غربتی دیگر در شهرمان بود.
شیرازه - پایگاه خبری مرودشتنا نوشت: نمی دانم حکمت این تقویمهایی که داریم چیه؟ ،بگذریم از برخی تقویها که تبلیغاتی هستند وبرخی هدیه و... اما قطعا این کتابچه کوچک یا بزرگ که برخی هم با آن کلاس می گذارند برای یاداوری وبرنامه ریزی است، حال صحبت من بر سر این موضوع نیست، موضوعی که بیشتر هرکسی  را رنج می دهد تقویم های بود و نبود مسئولین شهر است.

شب شهادت امام محمد باقر علیه السلام اگر در خیابانهای شهر قدم می زدی و به دنبال محفلی بودی شاید تعجب می کردی که نکند اشتباه می کنی و امشب شب شهادت نیست، آخر نه پرچمی، نه پوستری و نه بنری که نشان بدهد شهر در عزای پنجمین اختر تابناک امامت و ولایت عزادار است.

نکته تاسف بارتر این است که صدای آهنگ های برخی خودروها هم انگار بلندترشده است، البته شاید آنها هم منتظر پارچه و علمی بوده اند، تا شاید آنها هم حداقل در این شب بیصدا باشند!

در این بین شهرداری مرودشت که متولی اطلاع رسانی شهری است هیچ تابلو اطلاع رسانی در شهر نصب نکرده و تنها پیامهای تبریک عید قربان به چشم می خورد.

حال باید پرسید آیا شهرداری در تقویم خود ندیده که قبل از فرا رسیدن عید قربان شهادت امام محمد باقر علیه السلام نیز در تقویم ثبت شده است؟

البته این سهل انگاری نه فقط در امشب بوده است بلکه اطلاع رسانی نامناسب و کم در مناسبت های گذشته نیز گریبان گیر این شهر است.

از طرفی هم متولیان فرهنگی و مذهبی شهر هم که انگار نه انگار که شب شهادت امام محمد باقرعلیه السلام است و ضعف برنامه ریزی فرهنگی و معنوی آنان را به غافل شدن برده است.

اگر بر سر در ادارات شهر هم سری نگاهی بیاندازید انگار که مسئولین مربوطه این ادارات هم خوابشان برده یا سر به زیر هستند.

البته نباید فعالیتهای بسیاری که در شهر به همت مسئولین زحمت کش  انجام می شود نادیده گرفت و بایستی قدردان بود اما باید بدانیم در نظامی که داعیه دار شیعه بودن است این سهل انگاری ها پذیرفته نیست.

همچنین بایستی از چند محفلی که توسط بسیج در گوشه های شهر هم به یاد این امام همام برگزار بود قدردانی کرد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
iman
Netherlands
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲
0
شیرازه مرودشت ده تا سایت خبری وصدها وبلاگ خبری دارد ولی برایم سوال است چرا فقط مرودشتنا که توسط افراد مجهول الهویه اداره میشود و هیچ پایبندی به قانون مطبوعات ندارد خبر میگزاری مثلا این سایت وقتی خبری را کپی میکند برایش مهم نیست منبع هم ذکر کند که دزدی اشکار خبری است و خود واقف بر سختی تولید خبر هستید!!!!!!!!!!!!!
مدیر سایت
مدیر سایت
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲
ضمن تشکر از نظر شما خواننده گرامی؛ شیرازه آمادگی انتشار اخبار کلیه رسانه ها به وژه رسانه های ارزشی را در چارچوب سیاست های خود دارد.
راشد
-
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲
0
تا رسانه ای ارزشی نباشه که بهش مجوز نمیدن