کد خبر: ۴۵۶۵۰
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۱ - ۲۷ مهر ۱۳۹۲
«دکتر احمدی» استاندار جدید فارس در مراسم تودیع و معارفه:

براي نان و نام استاندار نشده‌ام/از سن من گذشته که از فرد و گروهی دستور بگیرم/قصد ندارم كسي را بین راه از قطار مديريت پياده كنم/جای همدلی در استان خالیست/در استانداری به روی همه باز است/سال ها هنداونه زير بغلمان گذاشتند

تاکنون در 16 شهرستان فارس به‌عنوان فرماندار خدمت كرده و از توانمندي‌ها و ظرفيت استان آگاهي دارم.آبرو و تجربه‌ام را در خدمت مردم فارس قرارداده‌ام تا اين استان را با همدلي و همراهي همه مردم و مسئولین ارتقای بيشتري ببخشيم.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، استاندار جديد فارس در مراسم معارفه خود گفت: من تله‌كابيني به این پست نرسیدم و مناصب مديريتی را پله پله طي كردم و 34 سال در این نظام خدمت کردم.

براي نان و نام استاندار نشده‌ام
سید محمد احمدی خاطرنشان کرد: در این مسير در اردوگاه چپ و راست خيمه نزده‌ام و وام‌دار هيچ فرد و جناحي نيستم و براي نان و نام استاندار نشده‌ام.

پست برای من طعمه نیست بلکه امانت است
وی ادامه داد: من از فرد خاصی دستور نمی گیرم و از سن من گذشته که از فرد و گروهی دستور بگیرم.این پست برای من طعمه نیست بلکه امانت است.
آبرو و تجربه‌ام را در خدمت مردم فارس قرارداده‌ام
 سيدمحمد احمدي گفت: تاکنون در 16 شهرستان فارس به‌عنوان فرماندار خدمت كرده و از توانمندي‌ها و ظرفيت استان آگاهي دارم.آبرو و تجربه‌ام را در خدمت مردم فارس قرارداده‌ام تا اين استان را با همدلي و همراهي همه مردم و مسئولین ارتقای بيشتري ببخشيم.

احمدي با بیان اينكه امروز نظام اسلامي براساس تحليل‌هاي جامع، مقتدرترين دولت در جهان است كه آمريكا و رئيس‌جمهور آن جرات دستور دادن به رهبري آن و مسئولانش را ندارد، گفت: اقتدار امروز ما ناشي از صلابت رهبري، خون پاک شهدا، تلاش رزمندگان و همدلی ملت است.
تمایل سرمایه گذاران برای سرمايه‌گذاري 10 ميليارد دلاري در فارس
استاندار فارس با بيان اينكه سرمايه‌هاي مادي عظيمي از مردم استان فارس در كشورهاي خليج فارس سرمایه گذاری شده، از تمايل برخي سرمايه‌گذاران براي انجام سرمايه‌گذاري 10 ميليارد دلاري در فارس خبرداد و گفت: امروز جمهوري اسلامي و استان فارس مشكل امنيت فيزيكي ندارد، هيچ كس جرات نمي‌كند به اين كشور چشم طمع داشته باشد اما مشكل استان فارس را امنيت رواني براي سرمايه‌گذاري است.

وي گفت: اگر بخش خصوصي را بتوانيم به صحنه بياوريم، زمينه رشد و توسعه را فراهم كرده‌ايم.

حاضر نیستم 5 دقیقه از وقت خود را صرف منازعات سیاسی کنم
احمدي با بیان اينكه حتي حاضر نيست 5 دقيقه از وقت خود را در منازعات بين گروه‌هاي سياسي به‌هدر دهد، گفت: وقت مديران وقت مردم است و احكام خداوند، فرمايشات رهبري و قوانين جمهوري اسلامي ملاك عمل من خواهد بود.

قصد ندارم كسي را بین راه از قطار مديريت پياده كنم

 استاندار فارس یادآورشد: همه فکرها برای ما محترم است و قصد ندارم كسي را بین راه از قطار مديريت پياده كنم،‌ همه مي‌توانيم دست به دست هم داده و استان را رشد دهیم.

سال ها هنداونه زير بغلمان گذاشتند
 وي با اشاره به دشت‌هاي خشک فارس و خشك شدن درياچه‌هاي اين استان،‌ گفت: سال‌ها گفتند شما در توليد گندم مقام اول كشور را داريد،‌ هنداونه زير بغلمان گذاشتند اما به‌چه قيمتي؟ خيلي از شهرها در آينده به‌دليل مشكلات تامين آب ناچار به مهاجرت خواهند شد.

جای همدلی در استان خالی است

احمدی با بیان اینکه جای همدلی در استان خالی است، تصريح كرد: من براي وفاق و همدلي از همه استمداد مي‌طلبم، در جامعه اسلامي نبايد نفاق باشد، باید آينه هم باشیم. در استانداری به روی همه باز است.

از دولت قول گرفتیم که فارس پایلوت سرمایه گذاری غیر دولتی باشد
وی با اشاره به اینکه برای جذب سرمایه غیردولتی در دولت اتاق فکر تشکیل شده است، ابراز داشت: از دولت قول گرفتیم که فارس پایلوت سرمایه گذاری غیر دولتی باشد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
هنرمندان فارس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲
0
با سلام جناب دکتر احمدی استاندار معزز فارس
ما جمعی از هنرمندان واهالی رسانه بیانات شمارا شنیدیم فقط وفقط چشم امید به تدبیر عالی داریم که این دجالان عرصه فرهنگ وهنر را ازخرشان پیاده کنید ما گفتنی ها را گفتیم و شما نیز مطلب را بگیرید هرچند از ما که گذشت شاید کسی در آینده یک فاتحه به روح ما بفرستد نگذاریم مثل اکنون دشنام بشنویم و ....
گشت محسوس
-
شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲
1
گرچه منزل بس خطرناک است و مقصد بس بعید/ هیچ راهی نیست کان را نیست پایان غم مخور
به امید موفقیت استاندار باکفایت و پیشرفت هر چه سریعتر استان عزیزمان
حسین
Netherlands
شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲
1
باسلام خدمت جناب دکتر احمدی استاندار محترم فارس و تقدیر و تشکر از زحمات جناب مهندس صادق عابدین استاندار قبلی امیدوارم انشاالله جناب دکتر احمدی به این صحبت های خود چایبند باشند و از فردا عزل و نصب ها شروع نشود جناب رئیس جمهور محترم فرمایش دادند که من داس نیاورده ام ولی برخی وزرا و مدیران با شمسیر آمدند به هرحال جناب دکتر احمدی میگون قصد ندارد کسی را از قطار مدیریت پیاده کند مدیران نالایق و کسانی که کار نکرده اند و کارنامه خوبی ندارند باید پیاده شوند اما مدیران شایسته و کار آمد و معتقد به نظام و ولایت فقیه و خون شهدا باید درعرصه مدیریت استان حضور داشته باشند تا انشاالله شاهد درخشش استان باشیم یا علی
ناشناس
گر صبر کنی خواهی دید!
لیلا
تو یکی حسابت فرق می کنه خودت بزا برو
فرگ
-
شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲
0
جناب استاندار خواهشمندیم درمان و آب و فرهنگ و هنر فرگ را دریابید مشکلات را نمی توان در این جا توضیح داد فقط خواهش میکنم سر بزنیدبه فرگ
صادق نژاد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲
0
لطفا فکری بحال ساخت مجتمع فولادفسا کنید