کد خبر: ۴۵۸۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۲ - ۰۴ آبان ۱۳۹۲

رئیس شورای اکبری: مردم روستاهای الحاق شده به فارس کاملا راضی هستند

رئیس شورای اسلامی روستای اکبری در واکنش به سخنان مقامات ارشد هرمزگان، گفت: هیچ‌کدام از مردم روستاهای الحاق یافته به فارس ناراضی نیستند و سخنان مطرح شده، نادرست است.
شیرازه - محمد یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد در واکنش به برخی سخنان مسئولان ارشد استان هرمزگان مبنی بر اینکه مردم پنج روستای الحاق یافته به استان فارس از این موضوع بسیار ناراضی هستند، اظهار داشت: هیچ‌کدام از مردم روستاهای الحاق یافته به استان فارس ناراضی نیستند و تمام سخنان این مقامات ناصحیح است.

وی افزود: تاکنون هیچ‌گونه درگیری یا تنشی در این پنج روستا گزارش نشده است.

رئیس شورای اسلامی روستای اکبری با بیان اینکه احتمال دارد این سخنان خلاف واقع را برخی مخالفان این مصوبه در بخش کوشکنار و پارسیان القا کرده باشند، تصریح کرد: در حالی که مردم فهیم و آینده‌نگر روستاهای اکبری، فارسی، سروباش، تنبو جنوبی و تنبو شمالی از الحاق به استان فارس خرسندند، اما برخی افراد فکر می‌کنند نماینده تمام مردم استان هرمزگان هستند و نمی‌خواهند شاهد پیشرفت، عمران و آبادانی این پنج روستا باشند.

یگانه اضافه کرد: جدای از روستاهای الحاقی، ما معتقدیم که مردم کوشکنار که 3 هزار نفر جمعیت دارد، حداقل 2 هزار نفر آنان خواستار الحاق تمام این بخش به استان فارس از طریق شهرستان لامرد هستند که در همین زمینه تاکنون دو طومار نیز به وزیر کشور نوشته‌اند.

این مسئول در پایان با اشاره به سفر وزیر اطلاعات به زادگاهش شهرستان لامرد نیز بیان داشت: در این سفر و در جشن بزرگ عید غدیرخم، مردم پنج روستای الحاق یافته به استان فارس حضوری باشکوه در مصلی الغدیر مسجد جامع شهر لامرد داشتند و ضمن دیدار با وزیر اطلاعات، مراتب تقدیر خود از دولت یازدهم را اعلام کردند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
آقای م ع
Singapore
شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۲
1
من یکی از اهالی سروباش هستم و به نمایندگی از مردم روستای سروباش و تمبو شمالی مخالفت مردم این دو روستا را با الحاق به استان فارس اعلام میکنم .
اگر میخواهید نگاه کنید بین پنج روستا از نظر جمعیت سروباش اول، تمبو شمالی دوم، تمبو جنوبی سوم، فارسی چهارم و اکبری پنجم است ضمناً جمعیت اکبری کمتر از 250 نفر است !