کد خبر: ۴۶۰۰۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳ - ۰۸ آبان ۱۳۹۲
پشت پرده رفتن یک کاپیتان

چرا فرهاد مجیدی خداحافظی کرد؟

فرهاد مجیدی دوباره در هفتمین روز آبان ماه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، البته با این تفاوت که این بار مدیران استقلال مخالف این تصمیم کاپیتان تیم خود بودند اما مجیدی بدون آن که توضیحی درباره این اتفاق بدهد در دقایق پایانی بازی استقلال - مس چهار گوشه زمین را بوسید تا به صورت رسمی با دنیاب فوتبال وداع کند.
شیرازه - فرهاد مجیدی دوباره در هفتمین روز آبان ماه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، البته با این تفاوت که این بار مدیران استقلال مخالف این تصمیم کاپیتان تیم خود بودند اما مجیدی بدون آن که توضیحی درباره این اتفاق بدهد در دقایق پایانی بازی استقلال - مس چهار گوشه زمین را بوسید تا به صورت رسمی با دنیاب فوتبال وداع کند.

به گزارش رجانیوز، هر چقدر مدیران و مربیان باشگاه استقلال تلاش کردند ماجرای خداحافظی کاپیتان استقلال را از افکارعمومی پنهان کنند، اما مجیدی بدون توجه به تلاش‌های مسوولان استقلال در هفتمین روز از هشتمین ماه سال از دنیای فوتبال حداخافظی کرد تا هواداران باشگاه استقلال با یک شوک جدید در تیم مورد علاقه خود رو به رو شوند.

هیچ دلیل قانع کننده‌ای برای علت تصمیم ناگهانی فرهاد مجیدی وجود نداشت از این رو عده‌ای از جریان های خبری اتهام دوپینگ را به وی نسبت دادند که این مساله با واکنش تند مسوولان باشگاه استقلال و نزدیکان مجیدی رو به رو شد، به گونه‌ای که مدیران باشگاه استقلال خبرسازان را تهدید به شکایت کردند. با تکذیب شایعه دوپینگی بودن کاپیتان استقلال این پرسش در میان اهالی فوتبال مطرح شد که چرا فرهاد مجیدی در این برهه حساس از فوتبال خداحافظی کرد.

برخی نزدیکان فرهاد مجیدی معتقدند او همیشه غیر منتظره رفتار می‌کند از این رو نباید به دنبال دلل و علت خاصی برای این تصمیم مجیدی بود، آنها با اشاره به خداحافظی قبلی مجیدی تاکید کردند مجیدی به هیچ کسی توضیح نمی‌دهد چرا یک کار را انجام می‌دهد به همین منظور نمی‌توان دلیل خاصی را برای خداحافظی کاپیتان استقلال ذکر کرد.

با این حال منابع خبری نزدیک به باشگاه استقلال اعلام کردند خداحافظی ناگهانی فرهاد مجیدی از چند هفته پیش مشخص شده بود چون وی به مسوولان باشگاه اعلام کرده بود که می‌خواهد از دنیای بازیگری خداحافظی کند اما مسوولان باشگاه استقلال این مطلب را جدی نگرفته بودند و با شوخی از کنار این مساله عبور کردند اما پس از جدی شدن ماجرا آنها به عناوین مختلف با وی جلسه گذاشتند تا شاید بتوانند او را منصرف کنند اما مجیدی پادرمیانی ها را نپذیرفت و امروز به صورت جدی از فوتبال خداحافظی کرد.

هرچند امیر قلعه نویی و علی فتح الله زاده امروز پس از خداحافظی مجیدی تلاش کردند نارضایتی خود را از این مساله پنهان کنند اما گفته می‌شود قلعه نویی و فتح الله زاده از این حرکت فرهاد محیدی به شدت ناراحتند حتی گفته می‌شود سرمربی استقلال به یکی از دوستانش گفته است از فرهاد توقع نداشتم به این شکل تیم را رها کند.

علی فتح الله زاده هم ادعای جالبی را مطرح کرد و در این خصوص گفت: «ما این خداحافظی را قبول نداریم. نه من و نه اعضای هیئت مدیره و نه هیچکس از هواداران استقلال دوست نداریم او اینگونه از فوتبال خداحافظی کند.تو را به میدان برمی‌گردانیم و من اصلا موافق خداحافظی‌ات از فوتبال نیستم...»

اما واقعیت ماجرا اینست که فرهاد مجیدی به گفته خودش دیگر از امروز بازیکن استقلال نیست و تنها به عنوان یک هوادار در کنار استقلال حضور خواهد داشت تا حاشیه‌ای گریبانگیر وی نشود با این حال عده‌ای هم مدعی شدند او با قلعه نویی اختلاف دارد که وی این مساله را به شدت تکذیب کرد و تاکید کرد هیچ مشکلی بین من و قلعه نویی وجود ندارد از طرفی امیر قلعه نویی هم برای این که نشان دهد با مجیدی مشکلی ندارد در کنفرانس خبری پس از بازی با مس اعلام کرد مجیدی با مربی استقلال شود تا به این ترتیب روابط خود با کاپیتان پیشین استقلال را مطلوب نشان دهد.

شاید در روزهای آینده دلایل تصمیم ناگهانی مجیدی منتشر شود اما تا این لحظه هیچکسی از علت این تصمیم خبردار نیست مگر آن که یکی لب به سخن باز کند و پشت پرده این تصمیم را برای میلیون ها هوادار استقلال و فوتبال ایران فاش کند. 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۲
0
عاشقتم
مجتبي
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۲
0
شاه ماهي رفت اسطوره استقلال هستي و هميشه خواهيد بود سال 89 ثانيه هاي آخره مصاف شيث فرهاده فرهاده جا ميزارهو ميزننه تو گل لال لال لا لا لي لي لي لي لا لا لي لي فرهاد دوست داريم
مهناز
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۲
2
عزيزان خود را ناراحت نكنيد فرهاد جون دوپينگي بود گفتند برو تا گندش بالا نياد
حمید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۲
1
فرررررررررررررهاد عزیز دوپینگی بود رفت تا گندش بالا نیاد
مه سا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۲
1
به درک رفت که رفت :)

اینا میلیاردی پول میگیرن ما باید غصه شونو بخوریم والا