کد خبر: ۴۶۶۰۰
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۱۸ آبان ۱۳۹۲
نماینده مردم استهبان و نی ریز در مجلس در گفتگو با شیرازه:

مردم به شعار اعتدال رای دادند، نه راست و چپ/ در انتخاب مدیران نباید نگاه به یک جناح سیاسی باشد

استاندار باید آنچه را در شرایط فعلی به صلاح استان است انجام دهد و از تمام ظرفیت های بالقوه استان استفاده مطلوب کند و در این راه اگر فقط از یک طیف سیاسی به خصوصی اسفاده شود استان راه به جایی نخواهد برد.
«محمد سقایی» نماینده مردم استهبان و نی ریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار «شیرازه» گفت: استان فارس به دلیل عقب ماندگی هایی که دارد بیش از پیش نیازمند وحدت و یکدلی است و همه باید دست در دست هم برای  حل مشکلات آن دنبال راه حل باشیم و در این مسیر نباید در انتخاب مدیران نگاه فقط به یک حزب و جناح سیاسی باشد و دیگران طرد شوند.

عضو مجمع نمایندگان فارس افزود: در جلسه نمایندگان فارس با استاندار، دکتر احمدی گقت: « شما 18 نماینده و بنده در کنار همدیگر، 19 نفر برای حل مشکلات استان با همدلی حرکت کنیم»

سقایی این تصمیم استاندار را عقلایی خواند و اظهار امیدواری کرد: استاندار فارس به این وعده و سایر وعده هایی که داده است جامه عمل بپوشاند.

مردم به اعتدال رای دادند نه راست و چپ
این نماینده مجلس اظهار داشت: مردم به شعار اعتدال دکتر روحانی رای دادند، نه راست و چپ، پس اگر کسی خدای نکرده از این شعار چرخشی داشته باشد، مردم حواسشان جمع است و با کسی رودربایستی ندارند.

استفاده از یک طیف سیاسی راه به جایی نخواهد برد
وی با اشاره به این که بایستی شعار اعتدال در سرلوحه کاری قرار گیرد، تصریح کرد: استاندار محترم باید آنچه را در شرایط فعلی به صلاح استان است انجام دهد و از تمام ظرفیت های بالقوه استان استفاده مطلوب کند و در این راه اگر فقط از یک طیف سیاسی به خصوصی اسفاده شود استان راه به جایی نخواهد برد.
نماینده مردم استهبان و نی ریز تاکید کرد: از نیروهای در استان استفاده شود که ارزشی باشند و ضمن قبول داشتن نظام و ولایت، در خط اعتدال و ولایتمداری حرکت کنند.

فارس از سیاسی کاری ضربات زیادی خورد
سقایی با اشاره به چرایی پیشرفت سایر استانها خاطر نشان کرد: برخی از استانهای همسایه ما خط کشی سیاسی نکردند و بر مسائل استانی متحد و یکدل شدند، اما فارس از سیاسی کاری ضربات زیادی خورد.
وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب، هر زمان که جناح راست پیروز شد، چپ را کنار زد و زمانی که چپ سکان اجرایی را در دست گرفت جناح راست را کنار زد و عملا دود این کار به چشم مردم رفت، واقعیت این است که مردم از کشمکش های سیاسی خسته اند و فارس دیگر تحمل چنین رفتاری را ندارد.
اختلافات را کنار بگذارید!
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خطاب به دلسوزان فارس تاکید کرد: اختلافات را کنار بگذارند و آن را به رسانه ها و سطح جامعه نکشانند و برای حل معضل بیکاری به عنوان یکی از بزرگترین مشکلات استان با همدلی و قرار دادن دست در دست هم چاره جویی کنند.

زمینه های ورود سرمایه گذار فراهم شود
وی از مسئولین فارس در خواست کرد: اجازه دهند سرمایه گذار وارد استان شود و برای ورود سرمایه گذار زمینه های آن را فراهم آوردند.
سقایی ادامه داد: اگر در بحث جذب سرمایه گذار به عنوان تنها راه حل رفع بیکاری، آن وحدت و همدلی که لازم است را نداشته باشیم، سرمایه گذار رغبت خود را از دست می دهد و سرمایه خود را جای دیگری خواهد برد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: تنها راه حل مشکلات استان پرهیز از خط کشی های سیاسی و حرکت در خط اعتدال است.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
یک استهباناتی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲
1
آقای سقائی نمایندهای بوده که امضاءکرده تا هاشمی رفسنجانی رد صلاحیت بشه حالا چه زبون باز کرده ودلش برای عقب مانگی استان سوخته
یک نیریزی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲
0
این نماینده درهردوره با حذف نیروهای شایسته جناح مقابلش نماینده شده وحق اینگونه اظهارنظر رابرای خودش متصوراست.عجیب است
حمید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲
2
سلام
بنده خئدا حرف درستی زده چرا موضع بی خود میگیرید گفته استاندار از همه سلیقه ها استفاده کند گفته فکری به حال بیکاری جوانها کنید گفته سیاسی کاری نکنید به فکر مردم باشید . کجای حرفش بد بود که شما موضع گیری کردید خداوکیلی انصاف هم چیز خوبی هست .
ناشناس
-
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲
1
ایشون چهار دوره نماینده استهبان بوده چکار کرده؟
نی ریزی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲
1
اگر ایشان اعتقاد داره که باید به توانمندی ها نگاه بشه نه به سلایق پس چرا ایشان در این چهار دوره نمایندگیش افراد توانمند را پست هایی مثل آموزش وپرورش حذف کرد تا شورای نگهبانی جایگزین بشه حالا هم ک...... خودش را کشیده کنار و کی بود کی بود در آورده
نصوری
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲
1
ایشان چرا در دولت قبلی صدایشان در نمی امد که از همه نیروها استفاده شود!!! برادر عزیز نیرویی که به ر.حانی رای نداده و مخالف سر سخت ایشان بوده انتظار نداشته باشید که در این دولت پست بگیرد
یاقوتی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲
0
سایت محترم اظهار نظر بنده را که خیلی هم محترمانه و مودبانه بود نزدید انتظار نداشته باشید که مطالب سایتان را بخوانم
مجید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲
0
چرا اقای سقایی در دولت قبل این اظهارات زیبا و فرا جناحی را بیان نمی نمودند.
در مورد دغدغه بیکاری ایشان نمی دانم بعد از 20سال که نفر اول انتخابات در استهبان هستند و یک تنه کاندیدا شده و 4دور رای آوده اند چه اقدامی کرده اند که اکنون دیگران را راهنمایی می کنند.