کد خبر: ۴۷۰۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۹ - ۲۵ آبان ۱۳۹۲

هوای فارس به زودی بارانی می شود/ سیل در راه است

مدیر کل هواشناسی فارس گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده از عصر یکشنبه تا چهارشنبه آینده شاهد بارندگی های مداوم و پیوسته در سراسر نقاط استان خواهیم بود.
به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، مدیر کل هواشناسی فارس گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده از عصر یکشنبه تا چهارشنبه آینده شاهد بارندگی های مداوم و پیوسته در سراسر نقاط استان خواهیم بود.

عبدالکریم جامع  اظهار کرد: بررسی نقشه های پیش بینی نشان دهنده شکل گیری و نفوذ یک سامانه بارشی در جنوب استان است که از اواخر روز یکشنبه این سامانه بارشی شروع شده و به تدریج استان را در بر می گیرد.

مدیر کل هواشناسی فارس افزود: این سامانه بارشی از فردا شب  جنوب غربی استان را تحت تاثیر قرار داده و از روز یکشنبه عصر نیز هوای کل استان و شیراز را بارانی می کند.

وی خاطر نشان کرد: این بارندگی ها به طور مداوم سه روز ادامه دارد و در روز چهارشنبه به پایان می رسد.

مدیرکل هواشناسی استان فارس افزود: این سامانه بارشی سبب بارش باران، در مناطق مرتفع بارش برف، آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه ها، اخلال در تردد وسایل نقلیه بویژه در جاده های کوهستانی و گذرگاه های ارتباطی، وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق می شود.

وی با اشاره به بارندگی های سال جاری گفت: پیش بینی ما این است که بارندگی های امسال در حد متوسط هر ساله باشد.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
نام مبینا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲
0
ازشما ممنونیم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲
0
خوب
منصور دهقانی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲
0
میشه که اگر هرابری را یدورپاشی کردند بهمون خبر بدهید اخرش ماباید بدونیم دولت چه کار مثبتی انجام میدهد لطف کنید هرکس هرچی نوشت چاپ کنید اخرشما مسولید