کد خبر: ۴۷۰۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۲۶ آبان ۱۳۹۲
به بهانه انتصاب اولین فرماندار دولت یازدهم در فارس

وصیت 31 سال قبل یک شهیـــد به فرمانــــداران دولت روحــانی

علی اکبر نجیب زاده، یکی از رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی و از خانواده ی معظم شهدا می باشد. شهید رحمت الله نجیب زاده برادر فرماندار جدید لارستان می باشد که مرور وصیت نامه این شهید توسط خبرنگار صبح لارستان نکته ی جالبی را به دنبال داشت.

به گزارش سرویس قطعه شهـــدای شیرازه، علی اکبر نجیب زاده اولین فرماندار انتصابی از سوی استاندار فارس می باشد که ردای خدمت به هموطنان خود را بر تن می کند.

علی اکبر نجیب زاده، یکی از رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی و از خانواده ی معظم شهدا می باشد. شهید رحمت الله نجیب زاده برادر فرماندار جدید لارستان می باشد که مرور وصیت نامه این شهید توسط خبرنگار صبح لارستان نکته ی جالبی را به دنبال داشت. در این وصیت نامه می بینیم که شهید چگونه برادر خود را وصیت و به چه چیزهایی سفارش می کند. به نظر می رسد سفارش این شهید موضوعی فراگیر است که شامل همه مسئولین جمهوری اسلامی به ویژه هم سلکان فرماندار جدید لارستان می شود.

شهید نجیب زاده در تاریخ 23 تیرماه 1362 در منطقه شلمچه در عملیات رمضان به شهادت رسید.

فرازهايي از وصيت نامه معلم شهيد رحمت الله نجيب زاده برادر فرماندار جدید لارستان:

شهيدي از عمليات رمضان

وَفَوْقَ ذَيْ كُلِّ بِرْبِرّ حَتّي يُقْتِلُ فِيْ سَبِيْلِ الله وَ اِذا قُتِلَ فِيْ سَبِيْلِ الله فَلَيْسَ فَوْقَهُ بِرْ

بالاتر از هرخيري، خيري ديگري است تا اينكه انسان در راه خدا كشته شود و ديگر خيري بالاتر نیست. حضرت محمــــد(ص)

حمد و سپاس خداي را كه اين بنده سراپا تقصير و شرمسار را همت و گرمي بخشيد و سايه رحمت خود را بر سرم گستراند و مرا جزو مجاهدين راه خود قرار داد. زندگي انسان خالي از لغزش و گناه نيست و زندگي منهم خالي از لغزشها و گناهها نبوده و چون من توشه اي براي آخرت نداشتم تصميم به اين جهاد مقدس و جانفشاني در راه خدا گرفتم و خدا شاهد است كه من نه به طمع بهشت و نه ترس از جهنم به جبهه مي روم بلكه بخاطر تكليف الهي و يك فريضه الهي عازم شده ام تا فردا جلو خدا و رسولش شرمنده نباشم و در مقابل سئوال آنها جوابي داشته باشم. اكنون كه زنجيرهاي علايق را گسسته ام و قفس تنگ دنيوي را شكسته ام و از بزرگترين آرزوهايم گذشته ام وصيت خود را شروع مي كنم:

سلام و درود بر مادر عزيز و فداكارم كه با زحمت هاي زياد ما را بزرگ كرد تا در اين موقع ما را به جبهه بفرستد و خود تحمل درد و رنج دوري فرزندان را بپذيرد.

مادر عزيزم آفرين بر تو كه من و برادرم را مخلصانه در اختيار اسلام گذاشته اي و تا كنون چندين بار پسرهايت را به جبهه فرستادي و تحمل هرگونه ناراحتي را كردي، من هزاران بار قربان يك قطره اشكي بشوم كه از چشمان مهربانت در موقع خداحافظي فرو چكيد.

مادرم اگر سعادت و لياقت شهادت را داشتم مبادا به خود رنجي و غمي راه دهي ، چرا كه تو در روز محشر سرافراز هستي و حضرت فاطمه و حضرت زينب (ع) از تو راضي و خشنود است و من در بهشت خدا لحظه شماري مي كنم تا تورا در آغوش بگيرم.

پدر مهربان و ارجمندم كه چون پدرهاي صدر اسلام به شهادت فرزندش افتخار مي كند. پدر جان زحمت هاي زيادي براي من كشيده اي، من لياقت خدمتگذاري به شما و مادرم و خانواده را نداشتم.

خواهر عزيزم كه حجاب تو مايه افتخار خانواده بود ،در سنگر حجاب خود باقي بمان كه حجاب تو كوبنده تر و برنده تر از خون من است و در شهادت من همچون قهرمان كربلا حضرت زينب (ع) بردبار و صبور باش.

 برادر علي اكبر كه باعث سربلندي من بودي و هستي؛ مثل هميشه در خط اصيل اسلام و ولايت فقيه قدم بگذار، مساجد را خالي مگذار و نماز جماعت و جمعه را ترك مكن و بعد از من فرزندي خوبي براي خانواده مخصوصا مادر باش.

مادر جان يادت هست كه هميشه بتو مي گفتم كه شما را به كربلا مي برم ، حال مي روم تا به عهد خود وفا كنم و با خون سرخ خود سند آزادي كربلا را امضا كنم تا تو و هموطنان عزيزم نماز وحدت را در قدس و كربلا به امامت خميني كبير بخوانيد و هروقت مي خواهي گريه وزاري كني صورت اشكبار اما مصمم مادر شهيد قهرمان ،پهلوان و گريه ابوذر زرگري را بخاطر آور.

پيام من به ملت بزرگ و شهيد پرور اين است كه يك لحظه دست از اطاعت امام برنداريد و امام را دريابيد كه امروزه ما همان قدر به امام محتاج هستيم كه يك ماهي به آب محتاج است و يك انسان به هوا محتاج لذا در حفظ ولايت فقيه و اسلام عزيز مهيا و كوشا باشيد.

با منافقان و ضد انقلابهاي انقلابي در پوشش دين و امام مبارزه كنيد و ريشه آنها را بخشكانيد، بخصوص طبقه معلم كه اگر اين كار نكرديد گل هاي نسل جوان را پرپر مي كنند.

تمام مردم و معلم ها را به اسلام عزيز و به ولايت فقيه دعوت مي كنم و از آنها خواهش و التماس مي كنم كه به اين انقلاب و امام ايمان بياوريد.

پيرو احكام اسلام باشيد و از گروهكها مي خواهم كه ايمان بياورند و اين قدر خود را به هلاكت نرسانند.

و آخرين وصيت من اين است كه اگر شهادت نصيبم شد حتما مرا در كنار شهداي لار بخاك بسپاريد.

كتابهايم را به سپاه محترم پاسداران اهداء مي كنم تا از آن جهت ارشاد خواهران و برادران گروهك ها استفاده كنند.

از تمام دوستان و آشنايان تقاضاي طلب بخشش و حلاليت دارم.

به اميد پيروزي اسلام بر كفر جهاني

خدايا خدايا تاانقلاب مهدي خميني رانگه دار

شهید رحمت الله نجیب زاده


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
جرس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۲
1
ببینم دیگه بهانه های بعدی چیه...؟!!
محسن
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۲
1
خیلی خیلی جالب بود، واقعا تاثیرگذار بود. یاعلی