کد خبر: ۴۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲
شهردار شیراز خبر داد

اجرای سیستم یک‌پارچه شهرداری الکترونیک در شیراز

شهردار شیراز گفت: در راستای رضایت‌مندی شهروندان، سیستم یک‌پارچه شهرداری الکترونیک و پروژه‌های متعدد عمرانی در حوزه‌های فرهنگی، ترافیکی، خدمات شهری و ... در حال اجرا است.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی حوزه مدیریت شهرداری شیراز، علیرضا پاک‌فطرت در جمع مردم شهرک‌های غرب شیراز، با بیان اینکه صیانت از خون شهدا با رگ و پی تمام شهروندان ایران اسلامی عجین شده است، اظهار داشت: نسل نوجوان امروز باید بداند که ایران اسلامی با توکل راسخ به خداوند متعال می‌تواند تمام مشکلات را به زانو درآورد که توفیقاتی که امروز در عرصه‌های مختلف بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب رقم می‌خورد محصول همین اعتقادات است.

وی با اشاره به تقارن هفته بسیج و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان با تأکید بر الگوپذیری اقشار مختلف بسیج از نهضت امام حسین(ع)، ابراز داشت: سیدالشهدا با تمام وجود، خانواده و یاران خود را در مسیر احیای دین و تحقق امر به معروف و نهی از منکر و برقراری عدالت، بسیج کرد.

شهردار شیراز تصریح کرد: اکنون پس از 14 قرن، بسیجیان ایران اسلامی، در راه آرمان‌های سرور و سالار شهیدان جانشان را در طبق اخلاص می‌گذارند، الگویی که جان‌فشانی‌های جنگ تحمیلی هشت ساله و سال‌های پس از آن را به دنبال داشته است.

وی در ادامه با قدردانی از شهروندان شیرازی برای همراهی و شکیبایی در اجرای پروژه‌ها، گفت: کارکنان شهرداری در سطوح مختلف تلاش و کوششان و سوگندشان اعتلای جایگاه شهر مقدس شیراز حول محور حرم‌های مطهر واجب‌التعظیم در شیراز است.

این مسئول شهری ادامه داد: مانند گذشته تأکید می‌کنیم که خدمت در شهر احمدبن موسی(ع) موجب برکت کارها می‌شود که شهروندان نیز شاهد تحولات جدی در سطح شهر با همدلی بی‌سابقه میان شورای شهر و شهرداری هستند.

پاک‌فطرت افزود: در راستای رضایت‌مندی شهروندان سیستم یک‌پارچه شهرداری الکترونیک و پروژه‌های متعدد عمرانی در حوزه‌های فرهنگی، ترافیکی، خدمات شهری و ... در حال اجرا است که به مرور تقدیم شهروندان شیرازی و نیز زائران و گردشگران می‌شود.

وی همچنین از امام جمعه شهرک‌های غرب شیراز به دلیل ایجاد انضباط و یک‌پارچگی برای برگزاری منظم نماز جمعه و تلاش بسیار مناسب در آموزش فرهنگ شهروندی قدردانی کرد.

شهردار شیراز همچنین با حضور در مرقد مطهر شهید گمنام در شهرک گلستان این شهر، بر مقام شامخ شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان