کد خبر: ۴۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۸ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
سرپرست فرمانداری شیراز:

اصلی‌ترین وظیفه فرمانداری تامین امنیت مردم است

ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیاری در استان وجود دارد و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر در قله بودن سومین حرم اهل بیت(ع) باید تمام مسئولان در این راستا تلاش ویژه‌ای کنند و مسئولیت در این استان را یک نعمت بدانند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز گفت: رسیدگی به همه امور مردم جزو وظایف وزارت کشور و مدیران دستگاه‌های مختلف کشوری و استان است.

محمدرضا تدین در مراسم معارفه خود اصلی‌ترین وظیفه فرمانداری را تامین امنیت مردم دانست و اظهار داشت: ارتقای سطح امنیت عمومی باید در اولویت کاری تمام دستگاه‌های این شهرستان باشد.

وی ادامه داد: وظیفه تامین و افزایش احساس امنیت در جامعه تکلیفی است که بر عهده دستگاه‌های متولی امنیت گذاشته شده اما سایر دستگاه‌ها و خود مردم نیز باید در راستای ایجاد نظم اجتماعی تلاش کنند زیرا اگر در یک جامعه احساس امنیت حکمفرما باشد، سایر فعالیت‌ها از جمله فعالیت‌های اقتصادی رونق می‌گیرد ضمن اینکه استاندار فارس نیز شکوفایی اقتصادی فارس را منوط به ارتقای سطح امنیت عمومی می‌دانند.

سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز با بیان اینکه فارس، یک ایران کوچک است، تصریح کرد: ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیاری در استان وجود دارد و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر در قله بودن سومین حرم اهل بیت(ع) باید تمام مسئولان در این راستا تلاش ویژه‌ای کنند و مسئولیت در این استان را یک نعمت بدانند.

به گفته وی، سابقه تمدن، تاریخ و فرهنگ در استان فارس تکلیف تمام مسئولان در عمران و آبادانی این دیار را سنگین‌تر می‌کند.

در این مراسم محمدرضا تدین به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز منصوب شد و با اهدای لوح تقدیر از زحمات جواد زرین کلاه که در سمت مدیرکل امنیتی وزارت کشور به خدمت خواهد پرداخت، تقدیر شد.

انتهای پیام/523/4

نظرات بینندگان