کد خبر: ۴۷۹۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳ - ۱۲ آذر ۱۳۹۲

فجر سپاسی 6 بازیکن جدید خرید+اسامی بازیکنان

محمد عاری سرپرست این تیم گفته است که در نیم فصل، با همین بضاعت مالی که داشتیم 6 بازیکن جدید خریدیم و 4 نفر از فجر سپاسی جدا شده اند.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی- اجتماعی شیرازه، فجر شهید سپاسی را همه به بازیکن سازی و به تعبیری این تیم را کارخانه بازیکن سازی می نامند اما چند سالی است که فجر با این مهم فاصله گرفته است.

بی تردید مشکلات مالی قطعه بزرگی از پازل ناکامی های تنها تیم شهید لیگ برتر فوتبال ایران است. ضعف در جذب حامی مالی و تزریق نشدن پول به این باشگاه، حالا بیش از هر زمانی حس می شود. فجر شهید سپاسی این روزها حال و روز خوشی ندارد و سوزنش روی باخت گیر کرده است و در جدول 16 تیمی لیگ برتر در رده 15 قرار دارد.

محمد عاری سرپرست این تیم گفته است که در نیم فصل، با همین بضاعت مالی که داشتیم 6 بازیکن جدید خریدیم و 4 نفر از فجر سپاسی جدا شده اند.

او اسامی نفرات را به شرح زیر اعلام کرده است:

بکویچ، صمد زارع، نزهتی، رمضانی، خداشناس و یک بازیکن از تیم امید به فجر پیوسته اند و آقایی، عسکر خانی، انصاری، شیخ ویسی نیز از این تیم جدا شده اند.

عاری به خبرگزاری مهر گفته، تا این لحظه هیچکدام از مسئولین استان فارس به ما تماسی نگرفته و از وضعیت تیم جویا نشده اند که این نشان از بی اهمیت بودن فوتبال فارس برای آنها دارد و  دیگر گلایه ای از مسئولین فارس نداریم چون چند سال هم وضعیت به همین شکل بوده اما همگان باید به خاطر داشته باشند که اگر مشکلی برای تیم فجر شهید سپاسی ایجاد شد کسی به دنبال پیدا کردن مقصر نباشد.
انتهای پیام/523/2
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
پریسا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲
1
در تیتر نام شهید از قلم افتاده است .خواب هستید و سهل انگار