کد خبر: ۴۷۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
فرمانده سپاه ثارالله شیراز:

برخی مسئولین تهدیدات فرهنگی را باور ندارند

بعضي از مسئولان و دستگاه‌ها هنوز به نقطه‌اي نرسيده‌اند كه خود را موظف به انجام حركتي جهادي و علمي در مسير مقابله با تهديدات فرهنگي بدانند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی- اجتماعی شیرازه، فرمانده سپاه ناحيه ثارالله(ع) شيراز گفت: برخي مسئولان هنوز تهديدات فرهنگي و نرم دشمن را جدي نگرفته‌اند.

سرهنگ منصور ميرزائيان در مراسم افتتاح پايگاه بسيج دانشكده علوم قرآني شيراز، افزود: متاسفانه يكي از عوامل تاثيرگذار در رسوخ فرهنگي دشمن، غفلت برخي دستگاه‌ها و مسئولان خصوصا در حوزه‌هاي فرهنگي و اجتماعي است.

وي تصريح كرد: بعضي از مسئولان و دستگاه‌ها هنوز به نقطه‌اي نرسيده‌اند كه خود را موظف به انجام حركتي جهادي و علمي در مسير مقابله با تهديدات فرهنگي بدانند.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شيراز با اشاره به برپايي نمايشگاه‌هاي فرهنگي به همت بسيجيان در هفته دفاع مقدس و بسيج، گفت: برخي مسئولان علي‌رغم دعوت‌هاي مكرري كه از آنان شد حتي براي ديدن هم به آن نمايشگاه نيامدند.

ميرزائيان گفت: در محدوده فعاليت سپاه ناحيه ثارالله شيراز حدود 550 هزار نفر زندگي مي‌كنند و ما خود را در قبال حفاظت اين افراد در برابر تهديدات فرهنگي و نرم دشمن، مسئول مي‌دانيم.

وي تاكيد كرد: ايجاد هر پايگاه مقاومت و توسعه پايگاه‌هاي مقاومت فعلي، به مثابه ايجاد يك سنگر جديد در مقابل تهاجم‌هاي فرهنگي است و بايد جدي گرفته شود.

براساس اين گزارش،‌ نماينده مردم فارس در خبرگان رهبري نيز گفت: بسيج حافظ واقعي انقلاب است و اين مهم را در عمل ثابت كرده است.

آيت‌الله سيداحمد بهشتي افزود: همه در قبال توسعه بسيج مسئول هستيم، بسيج يادگار و ميراث امام راحل و سدي در مسيري تهديدات مختلف دشمنان نظام اسلامي است.

انتهای پیام/523/4

نظرات بینندگان