کد خبر: ۴۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲

فرماندار لارستان: ماموران نیروی انتظامی سر مسائل جزئی به مردم سخت نگیرند

سرهنگ حسین خلیفه فرماندهی انتظامی شهرستان به اتفاق معاونین و پرسنل این فرماندهی با حضور در محل فرمانداری با علی اکبر نجیب زاده سرپرست فرمانداری ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمودند.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی فرمانداری لارستان، در این دیدار صمیمانه ابتدا سرهنگ خلیفه فرماندهی انتظامی لارستان در سخنانی به ارائه عملکرد این نهاد از اول امسال تاکنون در بحث کشفیات موادمخدر ، کالای قاچاق ، سوخت قاچاق ، صدور وتعویض گواهینامه ها و ... پرداخت.

در ادامه علی اکبر نجیب زاده سرپرست فرمانداری ویژه لارستان در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از سبز پوشان غیور نیروی انتظامی تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی در اوج اقتدار و عزت ملی قرار دارد و این نیروها در سخت ترین شرایط مشغول به خدمت هستند و با اراذل و اوباش و قاچاقچیان مبارزه می کنند تا امنیت مطلوب در جامعه فراهم شود.

وی افزود: مردم لارستان مردمی نجیب، خوب و آرامی هستند. لذا نیروی انتظامی و راهنمائی و رانندگی نیز باید با مردم با اخلاق و رفتار خوب و پسندیده برخورد نموده و بر سر مسائل جزئی به مردم سخت نگیرند ولی مر قانون عمل نمایند.نجیب زاده ادامه داد : هیچ کس حق ندارد به نیروی انتظامی دهن کجی کند و می بایست اقتدار نیروی انتظامی حفظ شود تا این نهاد با تمام قوا بتواند با متخلفین،قاچاقچیان و اراذل و اوباش به شدت برخورد نماید.

وی گفت: با تعامل مثبت اعضاء شورای تامین شهرستان و همکاری خوب مردم ، خوشبختانه امنیت مطلوبی در لارستان برقرار است و در این خصوص از تلاش ارزنده نیروهای امنیتی و انتظامی شهرستان تشکر می کنیم.

نظرات بینندگان