کد خبر: ۴۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۱۴ آذر ۱۳۹۲

چشم و امید گندم به یاری سبز مردم

درمانگاه شبانه روزی این موسسه راه اندازی گردیده و برای تهیه و تکمیل دستگاه های پزشکی و آزمایشگاهی از خیرین دعوت به عمل می آورد.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی- اجتماعی شیرازه، موسسه خیریه نرجس شیراز، در سال 1374 به همت گروهی از شهروندان نیکوکار در یک ساختمان دولتی، فعالیت خود را شروع کرد این موسسه در سال 1380 با ساختن مجموعه‌ای به فعالیت به صورت گسترده‌تر پرداخت.

در این مرکز خدمات پزشکی، پیراپزشکی، روان‌شناسی، روان‌پزشکی، فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی و دندانپزشکی به صورت روزانه ارائه و خانواده‌ها با دیدن از این‌ مکان‌ عبرت‌آموز، شکر سلامتی خود را هر چه بیشتر به جا می‌آورند و با علت‌های معلولیت آشنا می‌شوند که در پیشگیری بسیار موثر است.

موسسه خیریه مردمی نرجس در چهار سال پیاپی از طرف مراجع مختلف نظیر سازمان یونیسف و موسسه امداد دارویی و درمانی مدد واقع در تهران به عنوان مرکز ممتاز کشور در اجرای نیت‌های انسان‌دوستانه، شناخته شده‌ و به ثبت رسیده است.

به گزارش شیرازه درمانگاه شبانه روزی این موسسه راه اندازی گردیده و برای تهیه و تکمیل دستگاه های پزشکی و آزمایشگاهی از خیرین دعوت به عمل می آورد.


انتهای پیام/523
نظرات بینندگان