کد خبر: ۴۸۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۲۲ آذر ۱۳۹۲
امام جمعه موقت شیراز:

اگر طرف های غربی پیمان شکنی کنند ما به معاهده ژنو پایبند نمی مانیم/ تیم بازرسی نامحسوس از ادارات فعال شود

بسیاری از کارمندان و مدیران ادارات فعال و پاسخگو هستند اما گاهی مواقع روابط عمومی ادارات چندین روز جواب تلفن را هم نمی دهند که این مهم جای سئوال از مدیران ادارات دارد.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، حجت الاسلام ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه های نماز جمعه شیراز گفت که گفتمان ایران همیشه منطقی بوده و طرفدار جنگ نیست اما اگر آمریکا دست از پا خطا کند خلیج فارس را برای نیروهای آنها و اسرائیل به جهنم تبدیل خواهد کرد.

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه تیم مذاکره کننده با عزت و شرافت همچنان به مذاکرات ادامه می دهد، گفت: اگر آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها پیمان‌شکنی کنند معاهدات ژنو منتفی می‌شود و ما نیز به آن پایبند نمی‌مانیم.

حجت الاسلام رضوی اردکانی از عدم تمایل کارمندان برخی ادارات برای پاسخگویی به مردم اظهار نگرانی کرد و گفت: بسیاری از کارمندان و مدیران ادارات فعال و پاسخگو هستند اما گاهی مواقع روابط عمومی ادارات چندین روز جواب تلفن را هم نمی دهند که این مهم جای سئوال از مدیران ادارات دارد.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: بایستی دستگاههای خدمات رسان بهترین نوع پاسخگویی به مردم را داشته باشند و در این راستا لازم است استاندار فارس تیم بازرسی نامحسوس از ادارات را فعال کند.

حجت الاسلام رضوی اردکانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییر مدیران در استان خاطر نشان کرد: آنچه که باید مد نظر قرار داده شود شایسته سالاری است و در این میان اگر مدیری خوب کار می کند دلیلی به تغییر آن شخص نیست.

انتهای پیام/523/2



نظرات بینندگان