کد خبر: ۴۹۱۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۰۴ دی ۱۳۹۲
برای چندمین بار صورت گرفت

اقدام شایسته استاندار فارس؛ دیدار با چهار خانواده شهید و جانباز+ تصاویر

دکتر احمدی استاندار فارس همان گونه که در اوایل کار خود به سفارش برخی از مسئولین فارس به دیدار خانواده شهدا شتافت طی روزهای گذشته بار دیگر این کار را تکرار کرد.
شیرازه- سرویس قطعه شهدا: سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان موضوعی است که در برنامه های کاری آقای رئیس جمهور و استانداران دولت تدبیر و امید قرار گرفته است. اگر از این که ماحصل چنین دیدارهایی چه خروجی دارد و چقدر از مشکلات خانواده ها حل و چه میزان به آرمان های آنها توجه می شود، بگذریم، اما نفس چنین سرکشی ها از کسانی که تمام هستی خود را در راه دین داده اند مهم و درخور تقدیر است. چرا که این خانواده ها به غیر از پاسداران و بسیجیان که خود را خادم شهدا می دانند مسئول دیگری میهمان درد دل ها و ناگفته های آنها نشده است.

احمدی استاندار فارس همان گونه که در اوایل کار خود به سفارش برخی از مسئولین فارس به دیدار خانواده شهدا شتافت طی روزهای گذشته بار دیگر این کار را تکرار کرد. وی از چهار خانواده معظم شهدا و جانبازان سرکشی کرد.

سید محمداحمدی با خانواده هاي جانبازان خانچي، نصر الله زاده و محمودي و همچنين خانواده شهيدان سجادي ديدار و به آنها ادای احترام کرد.









شیرازه امیدوار است که با تدوام چنین دیدارهایی، ضمن رفع گرفتاری‌های خانواده شهدا، به آرمانهای بلند شهدا و امام شهدا نیز توجه ویژه ای شود.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
انصاری
Singapore
چهارشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۲
0
سلام داریم خدمت مسولان خواهشمندیم به خانواده شهیدان قیروکارزین هم سر بزنید.از طرف خانواده شهیدان انصاری
مبصری
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۲
0
آقای استاندار کار خوبی می کنن
ایکاش در عمل هم حرف جانبازها و خانواده شهدا براشون ارزش داشته باشه
من یه نکته به استاندار که همه جا شعار همراهی با ولایت می ده و قانون گرائی رو بیان می کنه یادآور بشم:
آقای استاندار شما با رای ما روی کار آمدید و به نحوی وکیل ما هستید وظیفه وکیل عمل به خواست موکلشه
رئیس جمهور گفت من با داس نیامده ام با کلید آمده ام این حرکتهای شما در عزل و نصبهای جناهی و حزبی نشون داده کلید آقای روحانی کلید بمب اتمی و یا یه تیربار بوده نه کلید گشایش قفل، این عزل و نصبهای غیر منطقی و بی حساب شما فقط برای ما مردم زحمت و عقده درست کرده نه حل مشکل پس لطفا ریا نفرمائید و به فکر عمل به وظیفه باشید