کد خبر: ۴۹۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۵ - ۰۹ دی ۱۳۹۲

سردار غیب پرور: خیانت فتنه گران با آب زمزم هم تطهیر نخواهد شد

در رادیو هم گفتم سال 63 که در استان فارس مدیر بودم آن زمان هم تحریم بود، یادم می آید انسولین های فارس را در هلند به بهانه تحریم توقیف کردند.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، حال و هوای دانشگاه شیراز و تالار فجر در 9 دی 1392 کم از 9 دی 1388 نداشت ، در همان ابتدای درب ورودی تالار ، صفی برای دریافت نشریه های دانشجویی تشکیل شده بود و گرچه طبق عادت همایش با نیم ساعت تاخیر آغاز شد اما رفته رفته با ورود سیل جمعیت به تالار، کم کم صندلی های پلاستیکی در راهروهای تالار و بعد هم زمین میزبان مدعوین شد. همایش با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و بلافاصله دکتر علاءالدینی دبیر همایش پشت تریبون آمد.

علاالدینی: برخی می خواهند حماسه 9 دی ماه را کمرنگ جلوه دهند
آرش علاءالدینی دبیر این همایش با اشاره به فلسفه وجودی این مراسم گفت: طی سال های اخیر برخی از سیاسیون و فعالان سیاسی سعی نموده اند حماسه 9 دی ماه را کمرنگ جلوه دهند که متاسفانه برخی از چهره های شهر شیراز نیز در میان ایشان دیده می شوند.

وی در ادامه صحبت هایش ضمن اشاره به کلید واژه بصیرت در رهنمودهای رهبر معظم انقلاب افزود: از پیش از سال 88 و از سال 88 تا به امروز دشمن ما یکی است، شیطان بزرگ آمریکا و دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی و ملت ایران آمیخته با فرمول فتنه و فرمول تحریم ها بوده است. 

پس از علاءالدینی ، نجابت نماینده اسبق شیراز در مجلس شورای اسلامی پشت تریبون قرار گرفت.

نجایت: من مطمئنم یک روده راست در شکم این فتنه گران نیست

احمد نجابت به مرور صحبت های رهبر معظم انقلاب پیرامون کلید واژه های فتنه و بصیرت پرداخت و با یادآوری سخنان امام راحل پیرامون اسلام اشرافیت، اسلام مقدس نماها و اسلام پول و زر و زور گفت: اسلام آمریکایی که امروز ما با آن مبارزه می کنیم دارای پیچیدگی های فوق العاده ای است و معتقدم 9 دی بخاطر تقلب در انتخابات نبود، لایه های فتنه از سال ها پیش برنامه ریزی شده بود، من در رادیو هم گفتم سال 63 که در استان فارس مدیر بودم هم تحریم بود، یادم می آید انسولین های فارس را در هلند به بهانه تحریم توقیف کردند.

نجابت در ادامه با ذکر مقاله ای از الکساندر نویسنده روزنامه لیبراسیون مبنی بر این که " من تاکنون هیچ گاه ندیده ام که روشنفکران یک جامعه با پتک های پولادین بنیادهای کشورشان را نابود کنند " به ذکر خاطراتی از دهه های 50 و 60 پرداخت و گفت: زهرا رهنورد در سال 58 در لیست انتخابات منافقین قرار داشت و سال ها بعد نیز پس از عملیات مرصاد و اعدام منافقین خائن نیز در مصاحبه با رسانه های خارجی گفت " این لکه ننگی است که بر دامان نظام جمهوری اسلامی می ماند ".

وی با بیان این نکته که جنگ ما جنگ نامردی هاست به مرور سوابق برخی فتنه گران داخلی و ماجراهای پیش آمده در مجالس پنج و ششم پرداخت و گفت: من مطمئنم یک روده راست در شکم این فتنه گران نیست.

دکتر نجابت در پایان صحبت هایش با ذکر این موضوع که پیشرفت های انرژی هسته ای حاصل مقاومت طبقه متوسط، لبوفروشان و رانندگان تاکسی است به تحلیل شخصیت و صحبت های سریع القلم مشاور رئیس جمهور پرداخت و گفت: سریع القلم در سال 83 در مصاحبه ای گفته است ما احتیاجی به انرژی هسته ای نداریم و لازم هم نیست بیش از این بودجه برای صنایع دفاعی کشور صرف شود

وی همچنین در همان دوره گفته است با گذشت زمان و روی کار آمدن نسل های جدید در 10 سال آینده تفکرات ارتباطات بین المللی در حاکمیت شکل خواهد گرفت .البته بچه های حزب اللهی همیشه پای کار هستند و مقابل فتنه گران خواهند ایستاد.

 سردار غیب پرور: خیانت فتنه گران با آب زمزم و کوثر هم تطهیر نخواهد شد

سخنران بعدی این مراسم سردار غیب پرور بود. فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به حادثه سقیفه و چرایی موفقیت این فتنه گفت: ماجرای سقیفه حادثه سهمگینی است که کم از ارتحال پیغمبر (ص) نیست در حقیقت سقیفه اولین کودتای زشت در جهان اسلام است.

سردار غیب پرور افزود: یک انقلابی در این مملکت ایران اسلامی اتفاق افتاد و هدفش مدیریت اسلامی جامعه بود و دشمن از همان ابتدا دشمنی هایش را آغاز کرد، از همان ابتدا جنگ و محاصره اقتصادی را آغاز کرد .

وی با بیان این که ریشه فتنه 88 را باید در 8 سال اصلاحات جستجو کرد، تصریح کرد: خیال نکنید اهانت به ابی عبدالله تنها در سال 88 اتفاق افتاد،  جسارت به ساحت مقدس ابی عبدالله از دولت اصلاحات و با مقالات منتشر شده در روزنامه ها آغاز شد. اصلاح طلبان می گفتند، چرا هزار و خورده ای سال است مردم را به بهانه کشته شدن سبت پیامبر به خیابان ها می کشانید، همه چیز انتقام جنگ بدر بوده است که 50 سال بعد گرفته شده است، جسارت به سیدالشهدا از آن موقع کلید خورد.

فرمانده سپاه فجر خطاب به فتنه گران گفت: چه کسانی رفت و آمد به غرب را آغاز نمودند ؟ چه کسی با سوروس دیدار کرد ؟ چه کسانی پیدا و ناپیدا به سفارتخانه های خارجی رفت و آمد داشتند؟

سردار غیب پرور در ادامه از واژه " تقلب " به عنوان کلید واژه فتنه 88 نام برد و افزود: آن خانمی که در هنگام رای دادن گفت اگر موسوی رای نیاورد مردم به خیابان ها می آیند این ها را از کجا شنیده بود ؟ دخترش در میدان ونک حضور داشت و پس از آن گفتند برای خرید ساندویچ رفته بوده است

وی ادامه داد: ما از بیانیه های مجمع روحانیون پیش و بعد از انتخابات 88 هم متاسفیم، چرا آقای موسوی پیش از پایان شمارش آرا در جمع خبرنگاران اعلام پیروزی کرد ؟ چگونه باور کنیم عناصر فتنه صداقت دارند مگر درس امام راحل نبود که اگر آمریکایی ها از شما تعریف کردند برایتان علامت سوال پیش بیاید ؟ آقای موسوی مقامات آمریکایی از تو تعریف کردند، اوباما از تو تعریف کرد، منافقین از تو تعریف کردند مقامات اسرائیل از تو تعریف کردند.

این مقام نظامی ضمن اشاره به شعارهای فتنه گران در سال 88 گفت: شعارشان در خرداد 88 رای من کو بود ولی در آبان و آذر به نه غزه و لبنان رسید. مگر حضرت آقا نفرمودند مراقب باشید رفوزه نشوید، شما رفوزه شدید.

غیب پرور تاکید کرد: به نظر من به تمام مجریان انتخابات، آموزش و پرورشی ها و سایر معتمدان انتخابات تا  عالمان و ریش سفیدان شورای نگهبان توهین شد.

این استاد دانشگاه با اشاره به امانتداری نظام اسلامی خاطر نشان کرد:همین شورای نگهبان و معتمدین نظام انتخابات امسال را نیز برگزار کردند اگر قرار بر تقلب باشد در 13 میلیون رای سخت تر بود یا 250 هزار؟ نظام اسلامی امین رای مردم است .

وی گفت: ما جایی ندیدیم خیانت را سوءتفاهم معنا کرده باشند، مملکت را به لبه پرتگاه بردند، شما خیال کردید آمریکا شما را نگه می داشتند؟ حالا بعضی ها می خواهند مفسد فی الارض را تطهیر کنند اما این خیانت با آب زمزم و کوثر هم تطهیر نخواهد شد .

سردار غیب پرور در ادامه افزود: عزیزان من جمع کردن فتنه 88 دست من و شما نبود هنگامی که امام زمان به جد غریبش توهین شد خود او به میدان آمد و بساط فتنه را جمع کرد .

لنکرانی: 9 دی تنها گرامیداشت گذشته نیست بلکه تذکری برای آینده است

دکتر کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت دولت نهم آخرین سخنران مراسم بود. وی با تسلیت ایام پیش رو گفت: کسانی ظرفیت و تحمل پرچمداری در مسیر انقلاب را دارند که اهل بصیرت و صبر باشند، دانستن با بصیر بودن تفاوت های مهمی دارد ، انسان بصیر به موقع و درست می فهمد . جریان توابین در یک روز 4000 نفر شهید داد اما تاریخ جایی برای بحث در باره آن 4000 شهید در مقابل آن 72 شهید قرار نداده است، جریان اجتماعی باید  به موقع باشد.

لنکرانی افزود: اساس بصیرت دو موضوع است دشمن شناسی و دوست شناسی ، 9 دی تنها گرامیداشت گذشته نیست بلکه تذکری برای آینده است .

وی با اشاره به دشمنی های آمریکا با ایران خاطر نشان کرد: در 61 سال گذشته رفتار آمریکا با ما ، دشمنی یک کشور مستبد با یک کشور مظلوم بوده است دعوای ما با آمریکا دعوای دو ایدئولوژی است، یکی ایدئولوژی حرکت به سمت خدا و یکی ایدئولوژی حرکت برای دنیا .

وزیر اسبق بهداشت ضمن اشاره به مذاکرات ایران و کشورهای 5+1 نیز گفت: در مذاکره دستمان خالی نیست همان طور که در سال 66 و جنگ نفتکش ها مقابل تمام دنیا ایستادیم .

نظرات بینندگان