کد خبر: ۴۹۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۱۱ دی ۱۳۹۲
فرمانده پلیس راه فارس خبر داد:

مسیر تردد در تمام محورهای فارس باز است

فرمانده پلیس راه استان فارس اعلام کرد در تمام محورهای این استان تردد انجام می شود.

به گزارش شیرازه سرهنگ کسری سیروسی در گفتگو با مهر با اشاره به بارش سنگین برف در استان فارس بیان کرد: با توجه به بارش‌های شدید برف که از بعدازظهر سه شنبه در این استان آغاز شده تیمهای ویژه پلیس راه و راهداری در محورهای مهم استان حاضر شدند.

وی ادامه داد: با وجود این بارش‌ها اما اقدام به موقع تمام محورهای استان باز است اما تردد در برخی از گردنه‌ها به کندی انجام می شود.

فرمانده پلیس راه استان فارس در خصوص این گردنه ها بیان کرد: این گردنه ها شامل گردنه دشت ارژن، ابوالحیات، گردنه شول سپیدان، گردنه شهیدآباد سعادت شهر، گردنه تیمارگون اقلید و گردنه کولی کش صفاشهر است.

وی با اشاره به حضور عوامل راهداری و پلیس راه در این گردنه ها به رانندگان هشدارهایی داد و تاکید کرد: رانندگان حتی الامکان از انجام سفرهای غیرضروری بپرهیزند.

سرهنگ سیروسی تاکید کرد: رانندگان باید در فصل زمستان حین تردد در مناطق برف گیر حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند علاوه بر این به سالم بودن برف پاک کن خود اطمینان داشته باشند.

وی ادامه داد: علاوه بر این باید قبل از سفر از سالم بودن ترمز، فرمان و... اطمینان داشته و  وسایل گرم نظیر پتو را همراه داشته باشند.

فرمانده پلیس راه استان فارس با تاکید بر اینکه رانندگان در صورت گرفتاری در برف موضوع را به 110 اطلاع دهند، اظهار داشت: در این صورت پلیس هم به صورت هوایی و هم به صورت زمینی نسبت به انتقال آنها به مناطق امن منتقل خواهد کرد.

نظرات بینندگان