کد خبر: ۴۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۱۱ دی ۱۳۹۲

حضور گسترده راهداران استان فارس در تمام محورها

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان فارس از حضور گسترده راهداران فارس در تمام محورها خبرداد.
عزیزالله روشن گفت: از زمان شروع بارش ها در استان فارس تاکنون شاهد هیچ گونه انسدادی در محورهای ارتباطی استان فارس نبوده و با تلاش  راهداران، تردد در تمامی محورهای استان فارس در جریان است.

به گزارش شیرازه به نقل از مهر وی ادامه داد: با شروع بارش برف ما در تمامی محورهای حوزه استحفاظی شهرستان های شیراز، سپیدان،آباده ، اقلید، خرم بید، بوانات، مرودشت شاهد بارش برف هستیم و هم چنین در برخی از محورهای کازرون، نورآباد و فیروزآباد این بارش به صورت برف است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان فارس با تاکید بر اینکه در محورهای استان فارس بر اثر بارش برف هیچگونه انسدادی را در محورها شاهد نیستیم اظهار داشت: به تمامی رانندگانی که قصد مسافرت در محورهای برف گیر را دارند توصیه می کنیم لوازم ایمنی سفر از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

روشن اظهار داشت: از رانندگان تقاضا می شود که از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند زیرا از فردا پس از اتمام بارش ها، افت شدید دما را شاهد هستیم.

وی گفت: با شروع بارش ها در فارس راهداران این استان به صورت 24 ساعته در محورها حضوری فعال و موثر دارند و به خدمات رسانی می پردازند.

برچسب ها: راهداری ، برف ، شهرسازی
نظرات بینندگان