کد خبر: ۴۹۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۱۲ دی ۱۳۹۲

فرماندار جهرم: از 15 دی ماه ورود کامیون به جهرم ممنوع است

فرماندار جهرم از اجرای طرح ممانعت ورود کامیون و خودروهای سنگین به این شهرستان از ۱۵ دی ماه امسال خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، علی حسین رعیتی فرد در جلسه شورای ترافیک شهرستان جهرم اظهار کرد : از 15 دی ماه امسال مقررات شدید ممانعت تردد خودروهای سنگین در حوزه شهر جهرم از سوی شورای ترافیک این شهرستان اجرا می شود.

وی گفت : تمهیدات و هماهنگی های لازم توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی انجام شده و اکیپ های گشت به صورت شبانه روزی در منطقه کامیون ممنوع حضور و اعمال قانون می کنند.

فرماندار جهرم با بیان اینکه سعی داریم در این زمینه روش های هشدار دهنده در قالب پیام، بنر و بروشور اطلاع رسانی و اجرایی کنیم، بیان کرد: این طرح را به صورت آزمایشی در مدت یک ماه انجام دادیم اما متأسفانه از سوی کامیون داران همکاری صورت نگرفت و ما مجبور هستیم در این زمینه براساس قانون اقدام کنیم.

وی همچنین درباره ساماندهی دست اندازها، تقاطع، دوربرگردان ها و جاهایی که نیاز به مرمت و بازسازی دارد از شهرداری خواست ظرف مدت یک ماه آینده اقدام کند.

رعیتی فرد از مدیریت راه و شهرسازی خواست تا با هماهنگی پلیس راه قبل از فرارسیدن عید نوروز نسبت به ساماندهی و نصب سرعت گیر، تابلو و ایجاد شیار جاده ای در ورودی شهر باب انار و خروجی شهر قطب آباد اقدام کند.


نظرات بینندگان