کد خبر: ۴۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۲

فارس در صدر جدول آمار تلفات جاده‌اي كشور

پزشكي قانوني استان فارس در بخش كميسيون‌هاي تخصصي پس از تهران در رتبه دوم قرار دارد و سال گذشته 117 هزار پرونده قضايي و 107 هزار معاينه را انجام داده‌ است.
به گزارش شیرازه به نقل از ایسنا، مدير كل پزشكي قانوني استان فارس گفت: متاسفانه فارس همچنان با اختلاف قابل توجهي نسبت به استان دوم، در صدر جدول آمار تلفات جاده‌اي كشور، قرار دارد.
دكترسعيد غلامزاده در حاشيه مراسم بهره‌برداري از مركز پزشكي قانوني بخش بيضاء شهرستان شيراز، گفت: فوت يك هزار و 150 نفر براثر سوانح ترافيكي در مدت 8 ماه، تامل برانگيز بوده و نيازمند توجه بيشتر به رفع تمام علل بروز حوادث است.

غلام‌زاده همچنين گفت: پزشكي قانوني استان فارس در بخش كميسيون‌هاي تخصصي پس از تهران در رتبه دوم قرار دارد و سال گذشته 117 هزار پرونده قضايي و 107 هزار معاينه را انجام داده‌ است.

وي گفت: سازمان پزشکی قانونی با بهره گیری از نیروهای متخصص در راستای کشف حقیقت و اجرای عدالت نظرات کارشناسی خود را براساس اصول علمی، قانونی و شرعی با دقت نظر و سرعت به مراجع ذیصلاح اعلام می کند.

غلامزاده به اهمیت فعالیت پزشکی قانونی و تحولات در این مجموعه بر اساس علوم روز و تحول در حوزه وقوع جرائم اشاره و خاطر نشان كرد: تاکنون گام‌های بلندی در راستای تامین اهداف علمی مورد نیاز در این مجوعه برداشته شده است.

وی در همین راستا به فعالیت‌های آزمایشگاهی در پزشکی قانونی اشاره و اضافه کرد: استان فارس در بخش فعالیت‌های آزمایشگاهی از استان‌های مرجع در کشور محسوب مي‌شود.


نظرات بینندگان