کد خبر: ۴۹۶۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۱۴ دی ۱۳۹۲
نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه:

قطعا شهدا از فضای فرهنگی جامعه ما راضی نیستند

اگر امروز ایران جزیره ثبات خاورمیانه است و در میان کشورها به عنوان کشتی ثبات و آرامش مطرح هستیم، جز به عظمت شهدای جمهوری اسلامی نیست.
به گزارش خبرنگار شیرازه، فرمانده مرکز پشتیبانی تخصصی و آماد (ندسا) فارس گفت: شهدای نیروی دریایی سپاه در دوران دفاع مقدس در خلیج فارس ناوهای ابرقدرت غرب یعنی آمریکا را به خفت کشیدند و پوزه ابرقدرت شرق یعنی شوروی را با هدف قرار دادن ناوهایش به خاک مالیدند.
ناوسالار یکم شکرالله گودرزی در یادواره شهدای آماد با عنوان بر بال ملائک که در پادگان شهید بهشتی برگزار شد، اظهار داشت: قدرت و عظمت خون شهدا تا جایی مظهر شیعه جعفری را در نظام جمهوری اسلامی عظمت بخشید که ندای حق طلبی رزمندگان حزب الله به عنوان مکمل حرکت رزمندگان ایران باعث شد که در نظرسنجی های اخیری که صورت گرفته است دبیر کل حزب الله لبنان به عنوان محبوب ترین فرد در خاورمیانه معرفی شود.
گودرزی بیان داشت: امروز به کوری چشم دشمنان شاهد عظمت و اقتدار مقام عظمای ولایت در جمهوری اسلامی و سرباز خلف ایشان سید حسن نصرالله در لبنان و مقابله با رژیم صهیونیستی در لبنان هستیم.
وی ادامه داد: این اقتدار روز به روز بیشتر خود را نشان می دهد و به گفته اقبال لاهوری زمانی فرا می رسد که کشور ایران به ژنو خاورمیانه تبدیل خواهد شد.
فرمانده مرکز پشتیبانی تخصصی و آماد (ندسا) فارس گفت: اگر امروز ایران جزیره ثبات خاورمیانه است و در میان کشورها به عنوان کشتی ثبات و آرامش مطرح هستیم، جز به عظمت شهدای جمهوری اسلامی نیست.
گودرزی افزود: این ثبات برآیندی از عظمت خون شهدا است و کمترین کاری که می توان در مقابل آن انجام داد همین برگزاری یادواره ها و زنده نگه داشتن یاد شهداست.

شهید جایگاه ویژه ای در میان ملل دارد
در این مراسم همچنین نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی گفت: در تمامی دنیا و ملل با هر اعتقادی برای چهره های شاخص به شکلی خاص و ویژه ارزش و اعتبار بالایی قائل هستند.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالنبی صداقت افزود: در میان تمام این موارد، شهید از اهمیت خاصی برخوردار است و اصولا کسی که برای اعتلای ارزشهای مورد قبول یک ملت، جان خود را تقدیم می کند ارزش و جایگاه ویژه ای قائل می شوند.
صداقت اظهار داشت: شهید از جمله کسانی است که در آخرت حق شفاعت دارد و ما با برگزاری یادواره شهدا و ذکر یاد شهدا می توانیم خود را در زمره شفاعت طلبان قرار دهیم.
نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جمله "بعد از شهدا ما چه کرده ایم؟" گفت: قطعا شهدا از فضای فرهنگی امروز جامعه ما راضی نیستند و آنچه را که ما امروز در کوچه و بازار می بینیم مطلوب شهدا نیست.
وی برگزاری یادواره شهدا را برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن لازم و ضروری دانست و افزود: برگزاری این یادواره ها و عمل به وصیت شهدا می تواند جامعه ما را از گزند حملات فرهنگی دشمنان در امان نگه دارد.

اهداف شهدا را در جامعه نهادینه کنیم

فرمانده پادگان شهید بهشتی ندسا هم در این یادواره با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا گفت: هدف از برگزاری این یادواره ها زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست تا بتوانیم اهداف شهدا را در جامعه نهادینه کنیم.
ناوسالار یکم کسری اتحادپور اظهار داشت: باید با بیان این رشادتها و دلاوری ها برای نسل سوم، عظمت و سجایای اخلاقی شهدا را به نسل های آینده منتقل کنیم تا چراغ راه آیندگان قرار گیرد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲
0
اصلا کار فرهنگی مفید در راستای دشمنی کردن با دشمنمان و در راستای بیانات حضرت اقا و در راستای دینمان نداریم . ارگانها هم که فقط کارشان شده کاغذ بازی و در متن جامعه نیستند . شهدا و معصومین یقه ما را اون دنیا خواهند گرفت . صدا و سیمای ما هم که خودش را زده به خواب و اصلا رو خودش هم نمیاره که دارد فرهنگ بی دینی و غرب گرایی و مصرف گرایی در بین مردم ترویج می دهد . یک سری به دانشگاه ازاد پردیس شیراز بروید و اوج بی حجابی بی دینی و بی فرهنگی را به اسم روشنفکری را مشاهده کنید و مشاهده کنید که حتی در موقع نماز هم کلاس درس برپاست ، ایا شهدا این را از ما خواسته بودند.خواهش میکنم که یک گزارش درباره بی حجابی در دانشگاه ازاد شیراز تهیه کنید