کد خبر: ۵۰۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۲۲ دی ۱۳۹۲

خودرو آتش نشانی بیمه و کارت سوخت ندارد!

شیرازه - ساعاتی پیش (حدود ساعت 6:20) اتوبوس لایزنگان داراب در نزدیکی شهرک ولی عصر در اثر ترکیدگی لاستیک از جاده خارج و دچار آتش سوزی شد.

محمود قائدی بخشدار رستاق که از ساعات اولیه حادثه آتش سوزی در اتوبوس لایزنگان داراب در محل حضور پیدا کرده بود در مصاحبه با خبرنگار داراب آنلاین گفت: با تماس تلفنی همکارانم در بخشداری رستاق در ساعت 6:40 دقیقه بلافاصله با بخشدار جنت به جهت اعزام خودروهای آتش نشانی تماس گرفتم. خودروهای آتش نشانی جنت بعد از حدود 40 دقیقه در محل حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه علت حادثه می بایست کارشناسی شود گفت: بر اساس چیزی که قابل مشاهده بود اجساد سرنشینان در زیر خودرو گرفتار شده بودند و احتمالا دچار آسیب دیدگی های جدی شده بودند اما شاید اگر پایگاه آتش نشانی رستاق فعال بود و خودروها زودتر می رسیدند ما در این حادثه اجساد سوخته نداشتیم.

قائدی تاکید کرد: آتش نشانی جنت شهر، اورژانس بخش و شهرستان، هلال احمر فورگ و داراب، پاسگاه بخش و فرمانده انتظامی شهرستان از نزدیک حادثه را مدیریت کردند.

وی از مسئولین شهرستان و استان خواست، در تجهیز و تکمیل آتش نشانی بخش رستاق کمک کنند تا در صورت بروز چنین حوادثی شاهد خدمت رسانی بهتر باشیم.

قائدی خودروی آتش نشانی رستاق را از کار افتاده دانست و گفت: ساختمان آتش نشانی تکمیل نشده است و بارها از طریق نامه نگاری پیگیری کردیم. خودروی موجود در بخشداری راننده، بیمه و کارت سوخت ندارد.

لازم به ذکر است شاهدان عینی از دیر رسیدن خودروهای امدادی آتش نشانی گلایه داشتند و خواستار انعکاس آن در داراب آنلاین شدند.

این حادثه دلخراش در محلی اتفاق افتاد که پیش از این در اثر سیل یک اتوبوس دیگر دچار حادثه شده بود. این خبر در تاریخ 15 مرداد ماه امسال با تیتر سیل عظیم، ورودی شهرک ولی عصر داراب را مسدود کرد+تصاویر در داراب آنلاین منتشر شده است.










نظرات بینندگان