کد خبر: ۵۰۰۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۲۳ دی ۱۳۹۲

پیام تکان دهنده ی یک تازه مسلمان بلژیکی خطاب به جوانان ایرانی+ متن نامه

خوشبختانه به توفیق الهی زیارت خانه خدا نیز در سال جاری نصیبم شده و در برابر حجر الاسود عقاید خود را اعلام نمودم و با پروردگار بزرگ عهد و پیمان خویش را تجدید کردم.
به گزارش شیرازه به نقل از صبح لارستان، ترجمه نامه ی جوان بلژیکی از بین هزاران نامه ای که از سراسر جهان برای مرکز نشر معارف و ارزش های اسلامی در جهان به مدیریت آیت الله سید مجتبی موسوی لاری ارسال شده است به خوبی نشانگر اشتیاق جوامع امروز به شناخت اسلام و عمق تاثیر تبلیغات و خدمات اسلامی این مرکز و عالم وارسته،با امکاناتی محدود در جهان می باشد که آگاهی برای آن برای همه ی خوانندگان مفید خواهد بود.

 سلام و درودهای گرم مرا بپذیرید: من یک بلژیکی هستم که در سال (1982) درباره ی اسلام به تحقیق پرداختم و پس از مطالعات لازم و تحقیقات کافی بالاخره حقانیت اسلام را درک کرده و این دین الهی را با علاقمندی خاص پذیرفتم، از همان تاریخ تا کنون مسائل اسلامی را دنبال می کنم و به تحقیقات خود در زمینه های مختلف اسلامی ادامه می دهم.

روزی دو نسخه از کتاب های شما به دستم رسید و به مطالعه آنها پرداختم، مطالب محکم و منطقی آنها به شدت مرا تحت تاثیر قرار داد و ایمان و عقاید مرا استحکام بخشید.

خوشبختانه به توفیق الهی زیارت خانه خدا نیز در سال جاری نصیبم شده و در برابر حجر الاسود عقاید خود را اعلام نمودم و با پروردگار بزرگ عهد و پیمان خویش را تجدید کردم.

در بقیع به زیارت ائمه طاهرین (ع) رفتم و قبور آن بزرگواران را زیارت کردم و به دعا و نیایش پرداختم. من در مکه به خوبی احساس کردم که در عربستان به اهل بیت پیامبر (ص) اهتمامی نمی دهند.

اما در مورد ایران باید اعتراف کنم که این کشور تنها کشور اسلامی به معنای واقعی در جهان است، عقاید و ایمان ملت با دیگر مسلمانان یکسان نیست. ملت ایران باید راهی را که در پیش گرفته اند ادامه دهند و خط مسیر خود را دنبال کنند.

با آنکه من بسیار به ملت شریف ایران علاقه مندم و آنها را عمیقا دوست می دارم و مایلم برنامه های تلویزیونی بین المللی ایران را تماشا کنم، ولی متاسفم که شنیده ام جوانان ایرانی گرایش غربی پیدا کرده اند و علاقمندند خود را با سنن و آداب سنت های غربی تطبیق دهند.
این طرز تفکر نارسا و غیر منطقی برای جوانان ایرانی بسیار خطرناک است، اینگونه جوانان باید بدانند که پدران و اجداد آنها برای حفظ و نگاهبانی از فرهنگ اصیل و سنت های ارزشی خود زحمت ها کشیدند و رنج ها متحمل شدند و حتی خون خود را در راه اسلام عزیز فدا کردند.
حفاظت و نگهبانی از این ارزش ها است که سبب شده است امروز بسیاری از مسلمانان نقاط مختلف جهان، مردم ایران را الگوی خوبی برای اسلام بدانند، اینجاست که باید جوانان ایرانی به فرهنگ اصیل و ارزشی خود بها بدهند و قدر آنان را بدانند، از مسیر ارزش های متعالی اسلامی منحرف نشوند.

ای جوانان ایران هرگز از ادامه ی راه فرهنگ ارزشی خود غفلت نکنید و در این طریق ثابت قدم بمانید که سعادت و نیکبختی شما در آن است.
در خاتمه تقاضا دارم کتب اسلامی و قران کریم برای من ارسال فرمائید، قبلا از لطف و محبت های شما صمیمانه تشکر می نماییم.

ارداتمند ماهیلا جمال 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲
0
درود برایران اسلامی که در جهان عزیزه
ریزبین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲
4
به ایشان بفرمایید اشتباه به عرض رسیده نه به هیچ وجه جوانان ما گرایش های غربی پیدا نکرده اند