کد خبر: ۵۰۲۰۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۲۵ دی ۱۳۹۲
تناقضات رفتاری دولت یازدهم در سفرهای استانی

«استقبال مردمی» خوب است به شرطی که برای ما باشد! + تصاویر

معاون اجرایی رییس جمهوری شیوه های نامتناسب با کرامت و شان مردم از جمله دریافت نامه های مردم در حالی که بدنبال خودروها در حال دویدن هستند، را رد کرد.
نخستین سفر استانی دولت تدبیر و امید، روز گذشته با حضور حجت الاسلام روحانی و جمعی از معاونین ایشان به استان خوزستان آغاز گردید.

به گزارش شیرازه به نقل از 598 این سفر علی رغم انتقاداتی که اطرافیان رئیس جمهور نسبت به کیفیت سفرهای استانی محمود احمدی نژاد بیان می داشتند در شروع با کیفیتی بسیار مشابه سفرهای استانی دولت نهم و دهم برگزار شد.

این در حالی است که محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور چندی پیش از شیوه متفاوت سفرهای استانی دولت یازدهم در همه زمینه ها از جمله حضور در بین مردم، نحوه ارتباط با مردم( نامه درخواست ها)، دویدن مردم به دنبال ماشین، حرکت خودرو مسئولان در میان مردم و ... خبر داده بود.

شریعتمداری در این خصوص اظهار داشته بود: به طور قطع سفرهای استانی در دولت تدبیر و امید با اهداف و نگرش جدید انجام خواهد شد و تفاوت هایی از لحاظ محتوایی و شکلی با گذشته دارد.

معاون اجرایی رییس جمهوری، هر نوع استفاده ابزاری از مردم شریف شهرها و روستاها در هنگام سفرهای استانی و برخی شیوه های نامتناسب با کرامت و شان مردم از جمله دریافت نامه های مردم در حالی که بدنبال خودروها در حال دویدن هستند، ایجاد زحمت در زمان ورود و حرکت خودروهای مسوولان کشوری برای اطلاع از مشکلات آنها و نوع رسیدگی به درخواست های منطقی اهالی مناطق را رد کرد و گفت: شناسایی مسایل و مشکلات و ارتباط با مردم نقاط مختلف کشور راه های مطلوب تر و مناسب تری دارد که بدون ایجاد دغدغه و ایجاد زحمت برای آنها نیز حاصل خواهد شد.


(دویدن استقبال گنندگان خوزستانی به دنبال ماشین رئیس جمهور)








(استقبال از رئیس جمهور با تصاویر رهبر انقلاب)








(جمع آوری نامه های مردمی به شیوه گذشته)




(حمل تصاویر مشترک محسن رضایی و حسن روحانی توسط برخی از حاضرین)




نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲
6
ولی خداییش استقبال از احمدی نژاد کجا و این استقبال کمرنگ مردم کجا!!؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲
6
فرقش این است که در آن سفرها اتوبوس اتوبوس مردم را جمع می کردند. در این سفر ها مردم خود می آیند حال اگر مرد می دوند کاری به مساله استقبال ندارد. قبلا هم می دویدند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲
2
بیایید جوجه ها را آخر پاییز بشماریم.
احمدی نژاد با چه شعارها و های و هویی آمد و آخرش هم چه شد . . .
امیدوارم، آخر و عاقبت این دولت به خیر باشد.
abas
-
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲
3
فرشید سلیمانی: خبری از اتخاذ 250 مصوبه در یک جلسه هیات دولت نبود. سفر کاملا ساده و بدون تشریفات برگزار شد حتی اجازه تعطیلی یک مدرسه و اداره برای شلوغ شدن خیابان ها و پرشدن محل سخنرانی داده نشد اما جمعیت قابل توجهی برای خوشامد گویی آمد. مردم اهواز از جهات مختلف به داشتن شم سیاسی مشهور هستند و این را می توان در تاریخ مبارزاتیشان علیه رژیم منحوس پهلوی و وقوع انقلاب اسلامی دید. در شعارهای مردم خبری از مرگ بر این و آن نبود ، پلاکاردها و دست نوشته ها خیلی هوشمندانه و آگاهانه انتخاب شده بود. پلاکاردهایی که مضمون آن « زنده نگه داشتن کارون » ، « تامین هوای پاک و عاری از غبار » ، «ایجاد اشتغال برای جوانان » و « رونق کشاورزی » بود.
خیابان های شهر باز هستند و بگیر و ببندی در کار نیست. رییس جمهور در استانداری مستقر شده است و برای نخستین بار است که خبرنگاران می بینند لازم نیست از یک سالن در این سوی شهر به آن آمفی تئاتر در سوی شهر بروند. مردم هم به امور روزانه خود بدون دردسر می رسند و نیروی انتظامی تمام نیروی خود را برای تامین امنیت در کل شهر بسیج نکرده است. فضای اهواز نظامی نیست و این را می توان در مراسم استقبال در مصلی بزرگ شهر هم دید.
یه طرفدار بی قانونی از نظر ترکان!!
آخی! یادم افتاد به روزی که احمدی نژاد به ارسنجون اومد، در حالی که قبل از اون فقط 2 بار وزیرای خاتمی اومدن و یه جایی رو افتتاح کرده بودن و رفته بودن! اصلاً از این چیزایی که "abas" گفته خبری نبود! یادش بخیر!!