کد خبر: ۵۰۲۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۲

بیمارستانی که 6 ماه است رئیس ندارد، 8 سال است پزشک متخصص ندارد

بیمارستانی که قرار بود نیازهای درمانی بیماران منطقه را مرتفع کند تا آنها مجبور نباشند راه‌های طولانی را جهت درمان به شهرستان های همجوار طی کنند.
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی شیرازه، از روزی که بیمارستان امام محمدباقر(ع) قیروکارزین افتتاح شد، اکنون 8 سال می گذرد. بیمارستانی که قرار بود نیازهای درمانی بیماران منطقه را مرتفع کند تا مردم مجبور نباشند راه‌های طولانی را جهت درمان به شهرستان های همجوار طی کنند.

آن‌گونه سایت محلی پرگون نوشته است، بعد از گذشت این 8 سال، هنوز اثری از حضور پزشکان متخصص در این بیمارستان نیست و مردم بازهم مجبورند برای درمان به شهرستانی همجوار مراجعه نمایند.

اگر چه این بیمارستان در مدت فعالیت خود توانسته خدمات خوبی را به مردم این شهرستان ارائه دهد اما نیازهای مردم از یک بیمارستان بیشتر از این چیزی است که در عمل مشاهد می‌شود. جذب پزشک متخصص،C.C.U و I.C.U که بخشهای مهمی است و بیماران به آن احتیاج مبرم دارند، فضای فیزیکی بیشتر جهت بستری که قرار بود بیمارستان از 32 تخت به 56 تخت ارتقا پیدا کند که هنوز اقدامی صورت نگرفته و ... از جمله مشکلاتی است که وجود دارد و اقدامی عملی در این زمینه مشاهده نشده است.

بیمارستان امام محمد باقر(ع) قیروکارزین این روز ها با مشکل دیگری نیز دست و پنجه نرم می کند که شاید مهمتر از همه باشد و آن هم نبود رئیس است که این باعث مشکل و نارضایتی برای مراجعه کنندگان به این بیمارستان شده است. بیمارستان امام محمد باقر (ع) که تنها بیمارستان این شهرستان محسوب می‌شود، حدود 6 ماه است که رئیس ندارد و دکتر ذوالفقاری رئیس شبکه بهداشت شهرستان مجبور هر روز ساعتی را جهت انجام امورات بیمارستان با حضور در آنجا اختصاص دهد و در آنجا به انجام وظیفه بپردازد. اما انتخاب یک رئیس آن هم با حضور خیل عظیم پزشکان به نظر نمی‌رسد کار مشکلی باشد.

درخواست مردم از نماینده محترم  و ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز این است که هرچه سریعتر فردی را به عنوان رئیس این مجموعه معرفی نمایند تا بتواند در مرتفع کردن مشکلات بیمارستان تلاش نماید.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
قیروکارزین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲
0
چه بیمارستانی! فقط مثل یه درمانگاه پزشک عمومی داره
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲
0
نماینده محترم مردم آقای فریدونی جوابگوباشنددراین 2 سال چه کارمثبتی برای توسعه بیمارستان انجام داده اندبقیه کارهاهم پیشکش نخواستیم