کد خبر: ۵۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۲

دستگیری 20هزار تبعه غیر مجاز در فارس/ دستگیری ها ادامه می‌یابد

بيشترين آمار دستگيرهاي اين افراد در شهرستان هاي شيراز، داراب و لارستان بوده است.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی نیروی انتظامی فارس، فرماندهي انتظامي استان فارس از دستگيري 20 هزار تبعه بيگانه غير مجاز در اين استان خبر داد و گفت: دستگيري اتباع خارجي غير مجاز در دستور كار پليس فارس قرار دارد.

سردار"سجاديان" در اين خصوص گفت: يكي از موارد پيشگيري از وقوع جرائم، شناسايي و دستگيري اتباع خارجي غير مجاز است، به همين دليل اين موضوع با جديت در استان فارس دنبال مي شود.

وي افزود: در 9 ماهه سال جاري نزديك به 20 هزار تبعه خارجي غيرمجاز در استان فارس توسط پليس شناسايي و دستگير شدند.

فرماندهي انتظامي استان فارس اظهار كرد: بيشترين آمار دستگيرهاي اين افراد در شهرستان هاي شيراز، داراب و لارستان بوده است.

سردار "سجاديان" خاطرنشان كرد: دستگيري اتباع خارجي غيرمجاز به صورت مستمر در دستور كار پليس قرار دارد.

720 كيلوگرم مواد افيوني در فارس كشف شد

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر فارس از انهدام 4 باند مواد مخدر و كشف 720 كيلوگرم مواد افيوني طي 72 ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ "محمد اسماعيل مصري" در تشريح اين خبر گفت: در راستاي مبارزه با قاچاقچيان عمده موادمخدر و جلوگيري از ورود، ترانزيت و توزيع محموله هاي مواد افيوني، ماموران شهرستان هاي "جهرم"، "لارستان" و "داراب" در 72 ساعت گذشته 4باند موادمخدر را شناسايي و منهدم كردند.

وي افزود: در اين راستا ماموران، 720 كيلوگرم موادمخدر شامل 678 كيلو و850 گرم ترياك، يک كيلو و 700 گرم هرويين و 40 كيلوگرم حشيش كشف كردند.

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر فارس با اشاره به دستگيري 22 قاچاقچي در اين رابطه گفت: 10 دستگاه خودرو و 26 دستگاه تلفن همراه متعلق به قاچاقچيان نيز توقيف شد.

عامل انتشار اطلاعات شخصی يك شهروند در فضاي مجازي، دستگيرشد

رئیس پلیس "فتا" استان فارس از دستگيري عامل انتشار اطلاعات شخصی يك شهروند در فضاي مجازي خبر داد.

سرهنگ "سيدموسي حسینی" در تشريح اين خبر گفت: پرونده در اختيار ايجاد پليس "فتا" استان فارس قرار گرفت كه در آن پرونده براي خانمي 40 ساله ساکن شیراز است از طریق شماره تلفن و آدرس های که از او در فضای مجازی قرار داده بود، ايجاد مزاحمت و زندگی خانوادگی او را تحت تاثیر قرار داده بود.

وي ادامه داد: با مطرح شدن موضوع جرم، ماموران پلیس "فتا" فارس در اقدامی فنی موفق به شناسایی عامل ایجاد کننده این صفحه در شبکه اجتماعی که علیه شاکی اقدام به انتشار مطالب کذب، همراه با افشا اطلاعات شخصی وی كرده بود، شدند.

رئیس پلیس "فتا" استان فارس بيان كرد: متهم این پرونده که دارای مدرک دیپلم و 50 ساله است، احضار و در بازجویی اظهار می کند به دلیل اینکه به شوهرش بدبین شده که با شاکی ارتباط پنهانی دارد، در اقدامی تنفر امیز و به دلیل بدبینی و حساسیت بی مورد دست به این اقدام زده است.

كشف كالاي قاچاق 304 میلیون ریالی در کازرون

فرمانده انتظامي شهرستان کازرون استان فارس از كشف 52 دستگاه مانیتور قاچاق در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ "محسن سروقد" گفت: مأموران انتظامي بخش "جره و بالاده" هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به دو دستگاه خودروی پژو پارس و سمند در جاده کازرون، فراشبند مظنون و بلافاصله آنها را متوقف مي كنند.

وي افزود: مأموران با متوقف كردن خودروها، راننده ها را دستگير كرده و در بازرسي از خودرو تعداد 52 دستگاه مانیتور 19 اینچ سامسونگ قاچاق كشف كردند.

"سرهنگ سروقد "در ادامه اظهار كرد: متهمان دستگير شده با پرونده متشكله جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بيان اينكه ارزش اين محموله قاچاق 304 ميليون ريال برآورد شده، خاطر نشان کرد: کالای مکشوفه به دليل نداشتن مجوز قانونی تحويل گمرك شیراز شد .


نظرات بینندگان