کد خبر: ۵۰۶۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
خطاب به شهرداری شیراز و نیروی انتظامی

به بگومگوها پایان دهید/ لزوم ورود آیت الله ایمانی و استاندار فارس

اختلافات به حدی است که نمی‌توان آن را در سطح اختلاف سلیقه معنا کرد، متهم کردن یکدیگر به کم‌کاری، فرار از مسئولیت‌های محوله در این طرح و اصرار بر پاسخ به انتقادات طرف مقابل همه نشان دهنده عمق اختلافات این دو مدیر است.
شیرازه- سرویس سیاسی: یکی از معضلات اصلی فارس، اختلاف نظر بزرگان، خصوصا مسئولین است تا جایی که همه در کشور این موضوع را به خوبی می‌دانند و مردم به آسانی در زندگی روزمره خود با تمام وجود لمسش می‌کنند.

اختلافاتی که هر از چندگاهی سر باز می‌کند و فضای مدیریتی فارس را به هم ریخته و ذهن مردم را مشوش می‌کند. افرادی در پست های مختلف سعی بر تخریب یکدیگر و مجادله بر سر عناوین بی اساس، نگذاشتند کشتی این استان روی ساحل امن فرود آید.

برخی معتقدند؛ اختلافات مسئولین در فارس از یک تابع سینوسی تبعیت می‌کند، اما باید اذعان کرد؛ شمار سال‌هایی که حجم خودخواهی‌ها، تک‌روی‌ها و تاختن به یکدیگر رونقی نداشته باشد اندک بوده و همواره منافع فارس بر اثر درگیرهای لفظی، قربانی تمایلات شخصی عده‌ای، شده است.

در جدیدترین نمونه رونمایی شده از بِکِش بِکِش مسئولین فارس، باید به داستان پرحاشیه طرح ترافیک شیراز اشاره کرد. فرمانده انتظامی فارس و شهرداری به عنوان متولیان اصلی این طرح، روزانه در نقد و حتی تخریب یکدیگر به طور علنی در رسانه‌ها از هم سبقت می‌گیرند.

اختلافات به حدی است که نمی‌توان آن را در سطح اختلاف سلیقه معنا کرد، متهم کردن یکدیگر به کم‌کاری، فرار از مسئولیت‌های محوله در این طرح و اصرار بر پاسخ به انتقادات طرف مقابل همه نشان دهنده عمق اختلافات این دو مدیر است.

این مانور تخریب، در مقابل دیدگان نماینده عالی دولت و نماینده ولی فقیه در استان صورت می گیرد که هر دو به اختلافات مسئولین به عنوان عامل عقب ماندگی استان اذعان داشته و به سایرین پرهیز از علنی کردن و دامن زدن به آن را توصیه کرده‌اند.

واقعیت این است که پایان داستان طرح ترافیک نوشته شده گرچه هنوز چاپ نشده است اما در همین مدت کوتاه اجرای آن، عامل سرگردانی مردم در خیابان‌های قفس مانند شیراز و سوهانی برای روح مردم درگیر مشکلات اقتصادی بوده و از طرف دیگر نوع برخورد مسئولین درگیر ماجرا، باعث زیرسوال رفتن اصل طرح شده است.

 انتظار این است، استاندار فارس و حضرت آیت الله ایمانی زودتر به این مسئله ورود کنند و نگذارند، دود مانور رسانه‌ای و طناب کشی برخی مدیران بیشتر از این به چشم مردم برود چرا که مدیران استان صرفاً برای خدمت به مردم پست گرفته‌اند نه چیز دیگری.
انتهای پیام/523/2
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناظر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
0
قرار شد سردار سجادیان واقعیات طرح ترافیک را بگه تا مردم جلو سازمانش جمع بشن و حورا بکشند؛ شهردار هم استقبال کرد اما....
ناشناس
عزیزم اینا بازی رسانه ایه و رسانه های ما هم که برای جذب مشتری همه کار می کنند!

متاسفانه یک رسانه در این طرح قدم پیش بر نداشت برای فهنگ سازی. حتی یک رسانه! جای تاسف داره...
خودتی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
0
مطالبی که روی سفیدتان را نشان میدهد چرا نمیگذارید.!!!!!!!!!!
افراطی اخراجی....