کد خبر: ۵۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین :

مناسب ترین گزینه برای سرمایه گذاری در قیروکارزین کشاورزی است

سرمایه گذاران می توانند با سرمایه گذاری در این شهرستان هم به ایجاد اشتغال در شهرستان کمک کنند و هم سود مناسبی از سرمایه گذاری خود ببرند.
به گزارش شیرازه ناصر انصاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین در گفتگو با پرگون گفت: بخشی از محصولات کشاورزی تولید شده در شهرستان قیروکارزین به کشور های خارجی صادر می شود.

وی گفت: خرمای زاهدی که در گویش محلی به آن قصب می گویند یکی از عمده محصولاتی است که به کشور های پاکستان، افغانستان و کشور های حوزه خلیج فارس صادر می شود. انصاری ادامه داد: لیموترش و لیمو شیرین که قیروکارزین بزرگترین تولید کننده آن در کشور است  و همچنین آب لیموی این شهرستان به کشور های آسیای میانه صادر می شود.

مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین در خصوص صادرات سیفی جات نیز گفت: سیفی جات تولید شده در شهرستان قیروکارزین و همچنین گوجه فرنگی این شهرستان به کشور عراق صادر می شود.

ناصر انصاری در خصوص سرمایه گذاری در شهرستان قیروکارزین گفت: با توجه به اینکه شهرستان قیروکارزین قطب تولید لیمو ترش در کشور می باشد سرمایه گذاری جهت احداث مجتمع فرآوری آبلیمو، پوره لیمو و لیمو عمانی(لیمو خشک) می تواند سود زیادی نصیب سرمایه گذار کند  همچنین این شهرستان با توجه به سطح بالای تولید گوجه و خیار سبز که هم در فصل آن و هم در زراعت غیر فصل تولید می شود می تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاران جهت احداث کارخانه های تولید رب گوجه و خیار شور باشد.

وی ادامه داد: با توجه به صحبت های استاندار محترم فارس که قول مساعدت به سرمایه گذاران در جهت احداث کارخانه و گرفتن وام از صندوق توسعه ملی دادند سرمایه گذاران می توانند با سرمایه گذاری در این شهرستان هم به ایجاد اشتغال در شهرستان کمک کنند و هم سود مناسبی از سرمایه گذاری خود ببرند.

نظرات بینندگان