کد خبر: ۵۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۲

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج): حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب ناامیدی دشمنان است/ اجرای ۴۵۰برنامه در دهه فجر

در حالی که روش‌ها و تاکتیک‌ها در مقابل هجمه‌ها تغییر یافته است اما همچنان خوی استکباری و استعماری در اردوگاه غرب جاری و ساری است.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز جایگاه جهانی انقلاب اسلامی را جایگاهی عزتمندانه همراه با اقتدار و افتخار دانست و گفت: موضع‌گیری‌های نظام جمهوری اسلامی بر مبنای زمینه‌سازی برای حاکمیت تمدن اسلامی و ظهور حضرت حجت (عج) است.

سرهنگ حمیدرضا گرامی در نشست خبری اعلام برنامه‌های دهه فجر در جمع خبرنگاران افزود: در حالی که روش‌ها و تاکتیک‌ها در مقابل هجمه‌ها تغییر یافته است اما همچنان خوی استکباری و استعماری در اردوگاه غرب جاری و ساری است.

وی ضمن تاکید بر اینکه در عمل ثابت شده است که آمریکا و همپیمانان او قابل اعتماد نیستند، تصریح کرد: با گذشت زمان دشمنی استکبار با نظام جمهوری اسلامی ایران بیشتر می‌شود و در راستای منزوی کردن انقلاب گام‌ برمی‌دارند.

گرامی تقویت استکبار‌شناسی و استکبارستیزی مردم را محور فعالیت‌های بسیج در دهه فجر اعلام و اظهار کرد: ۴۵۰ برنامه با ۱۷ عنوان محوری در ایام‌الله دهه فجر در رده‌های مختلف سپاه ناحیه بقیه الله اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) با تصریح اینکه دشمن علیه ولایت فقیه تبلیغات گسترده‌ای انجام داده است؛ از برگزاری نشست‌های تخصصی به منظور آگاه سازی و رفع شبهه در این خصوص و بیان چرایی ولایت مطلقه فقیه توسط کار‌شناسان مجرب خبر داد.

این مقام مسئول موضوعات محوری برنامه‌های دهه فجر را برشمرد و گفت: تمدن سازی نوین اسلامی؛ حاکمیت تمدن اسلامی؛ تاثیر انقلاب اسلامی و سپهر اندیشه‌ها و باور‌ها؛ امام خمینی (ره) و معجزه انقلاب؛ انقلاب اسلامی و فتنه‌های فرهنگی؛ جهاد دیروز، جهاد امروز؛ حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) از جمله عناوین محوری برنامه‌های ویژه دهه فجر است.

مکتب دفاعی، موانع و زمینه‌های انقلاب اسلامی؛ سبک زندگی علوی؛ استکبارستیزی و مظلومیت انقلاب؛ هنر انقلابی؛ پرچمداران مروت؛ هادیان انقلاب؛ حقوق بشر آمریکایی و نقش سبک زندگی در اقتصاد مقاومتی از دیگر عناوینی بود که مورد اشاره گرامی قرار گرفت و در ایام فجر توسط رده‌های مختلف بسیج دنبال می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) با یادآوری تحقق حماسه سیاسی به واسطه مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری، بر توجه بیشتر به تحقق حماسه اقتصادی تاکید کرد و گفت: بسیج نیز با توجه به منابع، طرح و برنامه‌های خود با اجرای طرح‌های اقتصادی زودبازده و فرهنگ‌سازی در این زمینه گام‌های بلندی در راستای تحقق حماسه اقتصادی برداشته است.

گرامی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه موجب ناامیدی دشمنان خواهد بود بر حضور گسترده اقشار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد.

وی حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۸۸ را تمام کننده جریان فتنه دانست و گفت: حضور مردم پشتوانه دولتمردان در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه سیاسی خواهد بود.

این مقام مسئول به شرکت بیش از ۵۵ هزار نفر از اقشار مختلف مردم در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کشوری که در شیراز برگزار می‌شود اشاره و اعلام کرد: ناحیه بقیه الله (عج)، مسئولیت کمیته مدعوین را برعهده دارد.

گرامی برگزاری این مسابقات را فرصتی برای معرفی کردن فارس به عنوان قطب قرآنی کشور دانست و گفت: حاکمیت امامت و قرآن، تضمین کننده برنامه‌ها خواهد بود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن خنثی کننده تمام توطئه‌ها است
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیه الله هم گفت: انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف از جمله عرصه‌های فرهنگی، علمی، اقتصادی و سیاسی دستاوردهای قابل توجهی داشته است که مهم‌ترین دستاورد سیاسی انقلاب، سرنگونی رژیم ستمشاهی، برقراری نظام اسلامی و رهایی از سلطه استعمارگران است.

حجت الاسلام سید امرالله محمدی، رهایی کشور از وابستگی به غرب، مقابله با فرهنگ غرب، ترویج فرهنگ معنوی و اسلامی، تدوین قانون اساسی بر پایه فقه شیعی و رجوع به آراء مردمی از طریق انتخابات را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی فرهنگ عمومی ایثار و شهادت در بین مردم رواج یافته است و امروز دشمن جرأت مقابله با این نظام را ندارد.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به قدرت منطقه‌ای و حتی فرامنطقه‌ای تبدیل شده است، بر احیای قدرت جهانی اسلام و تلاش برای همگرایی در بین کشورهای اسلامی تاکید کرد.

این مقام مسئول از راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان خنثی کننده تمام توطئه‌ها یاد کرد و خاطرنشان کرد: مردم با حضور میلیونی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت می‌کنند که هیچ توطئه‌ای را برنمی‌تابند.

محمدی بر حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و برنامه‌های دهه فجر به عنوان یک رسالت تاکید و اظهار امیدواری کرد: مردم همانگونه که به رهبری امام خمینی (ره) در به وجود آورنده انقلاب اسلامی بودند، در برپایی جشن‌های انقلاب نیز به صورت خودجوش وارد صحنه شوند.
نظرات بینندگان