کد خبر: ۵۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۲

دستگیری اعضای 3 باند تهیه و توزیع سلاح غیرمجاز در فارس

فرمانده انتظامی فارس گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی این استان در هفته گذشته سه باند تهیه و توزیع سلاح‌های غیرمجاز در فارس شناسایی و در این مورد شش نفر دستگیر شدند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، سردار سیروس سجادیان فرمانده انتظامی استان فارس صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این باند از ارومیه قصد فروش سلاح‌های خود را داشتند که با هوشیاری مأموران نیروی انتظامی، 117 نوع سلاح غیرمجاز در شیراز، مرودشت و کازرون کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: در همین مدت نیز یک تبعه از کشور کامرون نیز به اتهام کلاهبرداری و فروش 50 هزار دلار تقلبی دستگیر و به مقام‌های قضایی تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: در راستای پاکسازی شهر شیراز از وجود اراذل و اوباش 17 نفر دستگیر و نیز 2 هزار و 573 نوع داروی غیرمجاز نیز کشف و ضبط شد.

سردار سجادیان با اشاره به اینکه با صنوفی که پروانه کسب نداشته و شئون اسلامی را رعایت نکنند، برخورد قانونی می‌شود، افزود: در سال جاری نیز 126 واحد صنفی متخلف که رعایت شئون را نکرده‌اند پلمب شده‌اند.

وی از جریمه 8 هزار خودرو متخلف که جریمه‌های آنها بالای یک‌میلیون تومان بوده خبر داد و گفت: جریمه‌های اخذ شده در سال جاری 56 میلیارد و 458 میلیون ریال بوده که 3 هزار و 55 نفر اقدام به پرداخت جریمه در استان فارس نکرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان داشت: صدور 2 میلیون و 864 هزار و 229 گواهینامه، برخورد قانونی با 3 هزار و 519 راننده متخلف که اقدام به حرکت مارپیچ کرده‌اند و 13 هزار و 776 مورد عبور از چراغ قرمز، توقیف 36 هزار و 137 موتورسیکلت و 61 هزار و 834 خودرو متخلف و معرفی 12 هزار و 451 موتورسیکلت و 4 هزار و 882 خودور به دادگاه از دیگر فعالیت‌های سال جاری نیروی انتظامی استان فارس بوده است.

سردار سجادیان اضافه کرد: شناسایی و دستگیری یک‌هزار و 200 متهمی که در قالب تعاونی‌های مسکن کلاهبرداری می‌کردند نیز از دیگر فعالیت‌های نیروی انتظامی استان فارس در سال جاری بوده است.

وی در مورد شایعه نامزد شدن خود برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی، گفت: تا عمر دارد کاندیدای مجلس نخواهم شد و نوکری مردم در کف خیابان را بر هر پست و مقامی ترجیح می‌دهم.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان