کد خبر: ۵۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۲

آغاز مسابقات پنجگانه نظامی نیروی زمینی سپاه در جهرم

یک دوره مسابقات پنجگانه نظامی نیروی زمینی سپاه پاسداران امروز سه شنبه با حضور 19تیم از سراسر کشور در جهرم آغاز شد.
به گزارش شیرازه، فرمانده تیپ 33 هوابرد المهدی(عج) جهرم در حاشیه این رقابتها به ایرنا گفت: در این مسابقه ها تعداد 200ورزشکار منتخب رده های مختلف نیروی زمینی سپاه در قالب 19تیم با یکدیگر رقابت می کنند.

سردار پاسدار سید نوراله حسینی افزود: این ورزشکاران بمدت سه روز در رشته های پنجگانه نظامی شامل تیراندازی ، شنا، دو ومیدانی ، میدان موانع و پرتاب نارنجک توانایی های خود را می آزمایند.

فرمانده تیپ 33 المهدی(عج) با تاکید بر نقش آمادگی جسمانی و روحی در رزم یگان ها اظهارداشت:تیپ 33 المهدی(عج) از جمله یگان هایی است که سرمایه گذاری های خوبی در امر ورزش به ویژه رشته هایی که نقش مستقیم و تعیین کننده در آمادگی رزمی دارند انجام داده و ورزشکاران توانمندی را تربیت کرده است .

سردار حسینی با استقبال از برگزاری مراحل نهایی مسابقات ورزشی در یگان های تحت امر نیروی زمینی سپاه خاطر نشان کرد: سپردن میزبانی به رده ها به جای برگزاری مکرر مسابقات در ستاد نیرو علاوه بر ایجاد مودت بیشتر و همدلی بین کارکنان، موجب ترویج فرهنگ ورزش و تقویت زیر ساخت های ورزشی در رده ها خواهد شد .

سردار حسینی در پایان با اشاره به جانفشانی های رزمندگان تیپ 33 المهدی(عج) در مأموریت های محوله یاد آورشد : این دوره از مسابقات با عنوان یادواره شهید جهانپور شریفی یکی از شهدای اخیراین یگان نامگذاری شده است.
نظرات بینندگان