کد خبر: ۵۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲

سرقت در بندرعباس، دستگيري در جهرم!

دربازرسي از منزل اين متهم تعدادي آچار،يک دستگاه دريل شارژي ، يک دستگاه ضبط صوت وتعداي آهن آلات كشف شد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی نیروی انتظامی فارس،‌ فرد شروري كه با راه اندازي باند سارق مسلح، اقدام به شرارت در شهرستان شيراز مي كرد توسط پليس فارس دستگير شد.

فرمانده انتظامي استان فارس در تشريح اين خبر گفت: در تاريخ 21 دي ماه سال جاري، ماموران از وقوع يك فقره درگيري منجر به جرح در يك پاساژ واقع در يكي از خيابان هاي مركزي شهرشيراز مطلع و براي بررسي موضوع در محل حاضر شدند.

‌سردار "سجاديان" ادامه داد: پس از انجام تحقيقات مشخص شد سه نفر به نام هاي "ن – د" و برادرش "ن – د" به اتفاق و فرد ديگري به نام "ح – غ" با سلاح گرم و سرد وارد پاساژ شده و اقدام به تيراندازي و سپس فردي را به نام "پ – ن" با چاقو مجروح و متواري شده اند.

وي گفت: دستگيري ضاربين در دستور كار ماموران قرار گرفت و با انجام تحقيقات مشخص شد آنها اهل آبادان و مقيم شيراز هستند و با تشكيل يك باند سارق مسلح اقدام به سرقت مي كنند.

فرمانده انتظامي استان فارس افزود: در بررسي سوابق و استعلام هاي بعمل آمده مشخص شد اعضاي اين باند سارق مسلح دوفقره سرقت مسلحانه يكي به وسيله سلاح شكاري و ديگري به وسيله قمه و اسلحه كلت كمري از دو باب مغازه و مجروح كردن دو نفر از شهروندان را در هنگام ارتكاب اين سرقت ها در پرونده دارند.

سردار "سجاديان" بيان كرد: با انجام اقدامات اطلاعاتي ماموران متوجه شدند متهمان "ن – د" و "ح – غ" در شهر آبادان مخفي و با هماهنگي انجام شده هردو متهم توسط ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي آن شهرستان دستگير و به شيراز منتقل شدند.

وي با بيان اينكه سرقت مسلحانه موتور سيكلت از ماموران بسيج در هنگام انجام ماموريت از ديگر سوابق اعضاي اين باند سرقت مي باشد اظهار كرد: در تحقيقات انجام شده از دو سارق دستگير شده سرقت هاي فوق با همدستي "ن – د" از آنها كشف شد.

فرمانده انتظامي استان فارس بيان كرد: با توجه به شرارت هاي انجام شده توسط اعضاي اين باند سارق مسلح، دستگيري ديگر همدست آنها در دستور كار قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتي ماموران متوجه شدند وي در منزلي واقع در يكي از خيابان هاي جنوبي شيراز مخفي شده است.

سردار "سجاديان" گفت: در يك عمليات غافلگيرانه اين سارق مسلح متواري نيز دستگير و در بازرسي از مخفيگاه وي يك عدد افشانه فلفلي و يك تيغه شمشير كشف شد.

دستگيري سارق با 6 فقره سرقت در "آباده"

فرمانده انتظامي شهرستان "آباده" استان فارس با دستگيري يك سارق در اين شهرستان 6 فقره سرقت از وي كشف كردند.

سرهنگ "غلامرضا هاشمي" در تشريح جزييات اين خبر گفت: ماموران كلانتري "صغاد" شهرستان پس از انجام كارهاي اطلاعاتي و شگردهاي پليسي به فردي به نام "الف- و" مظنون و وي را در يك عمليات غافلگيرانه دستگير كردند.

وي ادامه داد: دربازرسي از منزل اين متهم تعدادي آچار،يک دستگاه دريل شارژي ، يک دستگاه ضبط صوت وتعداي آهن آلات كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان "آباده" تصريح كرد: پس از بازجويي هاي صورت گرفته از متهم 4 فقره سرقت اماكن خصوصي و 2 فقره سرقت درون خودرو كشف شد.

سرهنگ "هاشمي" گفت: تحقيقات پليس جهت شناسايي مالباختگان همچنان ادامه دارد.


کشف سيگار قاچاق در "لارستان"

با تلاش ماموران انتظامي شهرستان "لارستان" استان فارس خودرو حامل 296 هزار نخ سيگار قاچاق در اين شهرستان توقيف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان "لارستان " با اعلام اين خبر گفت: ماموران پاسگاه "هرمود باغ" و يگان امداد شهرستان هنگام کنترل خودروهاي عبوري در جاده "بستک" به سمت "لارستان" به يک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مظنون شدند.

سرهنگ "حسين خليفه" افزود: پس از مسافتي تعقيب و گريز، خودرو توسط ماموران متوقف و در بازرسي از آن 296 هزار نخ سيگار قاچاق كشف شد .

وي تصريح كرد: راننده خودرو به نام " ف- ر" دستگير و موضوع تحت پيگيري است.

سرقت در "بندرعباس" ، دستگيري در "جهرم"

سارقي كه يك دستگاه پرايد را در شهرستان بندرعباس به سرقت برده بود ، در شهرستان "جهرم" استان فارس به دام پليس افتاد.

فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" با اعلام اين خبر گفت: ماموران پليس آگاهي شهرستان مطلع شدند شخصي با يك خودرو مسروقه در حال تردد در خيابان هاي "جهرم" مي باشد.

سرهنگ "يوسف ملك زاده" افزود: بلافاصله اكيپي از ماموران به محل مورد نظر اعزام و در يك عمليات غافلگيرانه فردي به نام "الف - ل"را كه در حال رانندگي با يك دستگاه پرايد سرقتي بود، دستگير و در تحقيقات صورت گرفته از متهم ، سرقت يكدستگاه پرايد در بندرعباس از وي كشف شد .

فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" با بيان اينكه متهم جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد، به شهروندان توصيه كرد: خودرو خود را تا حد امكان درون پاركينگ هاي عمومي و اختصاصي پارك كنند .

كشف 200 رأس احشام در "پاسارگاد"

با تلاش ماموران انتظامي شهرستان "پاسارگاد" استان فارس سارق احشام دستگير و 200 رأس احشام از وي كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان "پاسارگاد" با اعلام اين خبر گفت: با توجه به وقوع سرقت هاي متعدد احشام در سطح شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

سرهنگ "كرم الله گودرزي" تصريح كرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي در اين خصوص سارق به نام "ر- ف" دستگير و 200 رأس احشام از وي كشف شد.

وي در پايان افزود: سارق با حكم مقام قضايي روانه زندان شد.

نظرات بینندگان