کد خبر: ۵۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۲

لرها و ترک زبان های ممسنی یکصدا شعار مرگ بر آمریکا سر دادند

راهپیمایی 22 بهمن همزمان با سراسر کشور در شهرستان ممسنی برگزار شد و مردم ولایت مدار ممسنی از میدان امام خمینی (ره) تا میدان مصلی شهر نورآباد را با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا راهپیمایی کردند.

به گزارش شیرازه به نقل از نورآنلاین در این راهپیمایی که تمام قشر ها، گروه و جریان های سیاسی حضور داشتند پرچم آمریکا و اسرائل به آتش کشید و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران ب طول 30 متر بر دستان کودکان ممسنی به اهتزاز در آمد.

در این راهپیمایی مردم ممسنی شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل  راسر دادند و در پایان با قرات بیانیه ای برائت خود از مشرکان و استکبار جهانی را اعلام کردند.

حجت الاسلام مهدی رحمانی امام جمعه شهرستان به عنوان سخنران این همایش بی نظیر بیان داشت: این راهپیمایی و حضور مردم دو پیام مهم داشت اولین پیام خطاب به دشمنان بود که ملت ایران بشناسید و دست از توطئه بردارید.

پیام دوم نیز خطاب به مسئولین بود که مردم ولایت مدارند و به وظیفه ی شرعی خود همواره عمل می کنند و پشتیبان نظام هستند بنابراین مسئولین در قبال این مردم باید به وظیفه ی خود عمل کنند و همواره خدمتگذار مردم باشند.

نوذر شفیعی نماینده مردم ممسنی و رستم نیز گفت: آنچه که دشمن را عصبانی می کند و دشمن را در تصمیماتش دچار اختلال می کند حضور مردم است واقعاً حضور مردم ممسنی خیره کننده بود.

وی در ادامه گفت: در طول تاریخ انقلاب، 22 بهمن همواره نقطه ی عطفی برای نظام بوده است و 22 بهمن امسال نقطه ی عطف مذاکرات ژنو خواهد بود.

 

در این راهپیمایی که تمام مسئولین به همراه مردم شرکت کرده بودند  دیدگاه های جالبی نسبت به حضور مردم و جشن بزرگ22 بهمن داشتند و در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشتند:

سید جواد هاشمی مهر فرماندار ممسنی: حضور مردم بی نظیر بود و اثبات کرد که آمریکا در مقابل ملت همیشه در صحنه هیچ غلطی نمی تواند بکند. امروز از همه ی جناح ها و گروه های سیاسی چه اصول گرا و چه اصلاح طلب شرکت کرده بودند و این نشان می دهد که نظام ما مردمی و متعلق به تمام گروه هاست.

کریم عباسی فرمانده سپاه ناحیه ممسنی: حضور بی نظیر مردم نشانه پیروی آنها از نظام جمهوری اسلامی ایران است و به دشمن پیام داد که حتی خیال حمله به ایران نیز خطرناک و ترسناک است چرا که نشان داد مردم هیچگاه و در هیچ صحنه ای از نظام و رهبر خود دست نمی کشند.

مصطفی زارع مسئول فرهنگی دانشگاه دولتی: امروز حضور مردم و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا پاسخی به یاوه گویی ها و ادعاهای دروغین گزینه های نظامی غرب و آمریکا بود.

موسی بهزادی جانباز 70 درصد و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران: زیباترین صحنه که در این راهپیمایی مشاهده کردم حضور مردم، خانواده شهدا ، ایثار گران، جوانان و بسیجیان بود و زیباترین شعاری که مردم سر دادند شعار مرگ بر آمریکا بود.

حاجتی شهردار شهر نورآباد: از اول انقلاب در شهرستان ممسنی مردم لر و ترک زبان منطقه همواره اثبات کرده اند که ولایت مدارند و پشتیبان نظامند بنابراین به خاطر علاقه ای که به نظام داشته اند بیش از 600 شهید را به جمهوری اسلامی تقدیم کرده اند.

شمس الدینی رئیس دانشگاه آزاد ممسنی: امسال از همه ی گروه سیاسی و جدا از هرگونه جهت گیری سیاسی در راهپیمایی شهرستان شرکت کرده بودند و این نشانه ی اتحاد و همبستگی مردم بود همچنین باید گفت حضور مردم در سرار کشور پشتوانه ای برای فعالیت دیپلماسی دولت است.

نظرات بینندگان