کد خبر: ۵۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
محرمانه‌های شیرازه

نامزد ردصلاحیت شده شورای شهر گزینه فرمانداری شیراز/ خط و نشان یک جایگاه دار سوخت برای مدیر شرکت پخش

چند روز قبل، جلسه هم اندیشی اصلاح طلبان یکی از شهرستان‌های شمال فارس در منزل«م-ف» و با حضور برخی از اعضای این جریان برگزار گردید.
به گزارش شیرازه، بسیاری از خبرهای داغ و جنجالی وجود دارد که کمتر رسانه‌ای می‌شود. بسیاری از این اخبار که توسط خبرنگاران افتخاری و مخاطبان شیرازه مخابره می شود هر روز به بخش تماس با ما ارسال می گردد. بخشی از این شنیده ها که دارای ارزش خبری هستند تقدیم شما می شود:

چند روز قبل، جلسه هم اندیشی اصلاح طلبان یکی از شهرستان‌های شمال فارس در منزل«م-ف» و با حضور برخی از اعضای این جریان برگزار گردید. ظاهرا در این جلسه پیرامون انتصاب مدیران در سطح شهرستان بحث و تبادل نظر شده است. در این جلسه افراد حاضر با انتقاد به دولت از روند کنونی انتصابات گلایه کرده اند.

فردی با هویت مشخص در شیراز با ادعای ارتباط نزدیک با امام زمان(ع)، اقدام به جذب افراد به عنوان مرید می کند. فرد مورد نظر در صحبت های خود اظهار داشته که من الان نقاب بر چهره دارم! زمانی که امام زمان ظهور کند نقاب از چهره بنده کنار می رود و نورانی می شوم! بسیاری از مریدان این شخص نورانی با ترک زندگی عادی خود مجذوب وی شده اند.

مصرف مشروبات الکلی توسط صوفیان شهرستان کوار افزایش یافته است. به طوری که طی دو هفته اخیر خبرهایی از تصادف این افراد در اثر نداشتن حالت عادی منتشر شد. حتی در یکی از این موارد برق شهر کوار در اثر تصادف چندین ساعت قطع شده بود. اخیرا برخی این افراد دلیل مصرف مشروبات الکلی را ترک اعتیاد مواد مخدر ذکر می کنند! جالبتر این که از این حربه برای جذب معتادان مواد مخدر به بهانه ترک نیز استفاده می‌کنند.

یکی از صاحبان جایگاه توزیع سوخت در شهرهای جنوبی فارس، بعد از تعدیل سهمیه سوخت کشاورزی این شهر توسط شرکت پخش فراورده‌های نفتی و به تبع آن پائین آمدن فروش جایگاه، با مسئولین شهر نامه نگاری‌های زیادی کرده تا رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی را برکنار کند! وی ضمن ایجاد یک فضای روانی بر علیه رئیس شرکت مذکور و اظهار این مطلب که «ما در راس استان نیرو داریم و کسی توان مقابله با ما را ندارد» سعی در برکناری وی دارد. لازم به ذکر است که موضوع برخورد با مساله قاچاق سوخت در استان مطالبه همیشگی مردم به ویژه در جنوب فارس بوده است.

شنیده شده، یکی از اعضای سابق شورای شهر که سابقه اظهارنظرهای عجیب و غریب، و حضور موثر در فتنه 88 را در کارنامه خود دارد به عنوان گزینه جدی فرمانداری شیراز مطرح است؛ این درحالی است که صلاحیت وی برای کاندیداتوری در شورای شهر مورد تایید قرار نگرفت.

فردی در یکی از شهرستان‌های شرقی فارس با ارسال نامه‌ای به استانداری، ضمن گلایه شدید از نماینده این شهرستان در مجلس در خصوص عزل و نصب‌ها که بدون هماهنگی با روحانیت این شهر صورت می‌گیرد از استاندار خواسته تا با روحانیت شهر و امام جمعه جهت تصدی و نصب فرماندار هماهنگی صورت گیرد. این موضوع وقتی جالب می شود که امام جمعه این شهر در خطبه های نمازجمعه طی سخنانی اعلام کرده بود که من سخنگو ندارم و مواضع خود را به صورت شفاف اعلام می نمایم.

چند روز قبل دانش آموز افغانی یکی از مدارس ابتدایی شیراز اقدام به فروش ماده غذایی شبیه به نمک آلوچه با قیمت 500 تومان در مدرسه می نماید. تعدادی از دانش آموزان مدرسه مذکور بعد از مصرف این ماده غذایی، عصبی و پرخاشگر شده اند. احتمال آلودگی این مواد خوراکی به ماده مخدر شیشه محتمل می رود. خوب است والدین دانش آموزان نسبت به آموزش فرزندان خود حساسیت بیشتری داشته باشند.

بعد از سرقت های سریالی کابل های برق در سراسر استان اوایل هفته جاری، افراد ناشناسی اقدام به سرقت ترانس برق چاه آب آشامیدنی یکی از روستاهای اطراف شیراز نموده و آب روستا تاکنون قطع است. هفته گذشته نیز ترانس برق یکی از شهرک‌های غربی شیراز به سرقت رفته بود که باعت شد آب منطقه چند روز قطع شود. با توجه به موقعیت و وزن ترانس های برق سرقت این تجهیزات قابل توجه است.

همزمان با آغاز دهه فجر، نیروهای امنیتی، موفق به کشف 43 هزار لیتر سوخت قاچاق (گازوئیل) از یک گاراژ شدند. در این رابطه 4 نفر دستگیر شدند و سوخت کشف شده با هماهنگی مقام قضایی تحویل نیروهای حراست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گردید.

یکی از سازمان‌های خدماتی وابسته به شهرداری در اقدامی قابل تامل بسته‌های تجهیزات ایمنی به ارزش یک میلیون تومان را بین اعضای شورای شهر یکی از شهرستان‌های فارس توزیع کرده است.
نظرات بینندگان