کد خبر: ۵۱۷۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۲

وبلاگ نویس شیرازی مقام سوم جشنواره جایزه مرگ بر آمریکا را از آن خود کرد

به گزارش سرویس فرهنگی شیـــرازه به نقل از کلام فارس، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره جایزه مرگ بر آمریکا دوشنبه با حضور سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه، حمیدرضا مقدم‌فر معاون فرهنگی اجتماعی سپاه، سردار کاظمینی، حسین شریعتمداری، مجید قلی‌زاده مدیر عامل خبرگزاری تسنیم و مجتبی شاکری عضو شورای شهر تهران برگزار شد.

در پایان این مراسم که سرلشکر جعفری و حسین شریعتمداری سخنرانان اصلی آن بودند، از برگزیدگان این جشنوراه در بخش‌های عکس، کاریکاتور، پوستر، مستند و کلیپ و وبلاگ‌نویسی تقدیر شد.

در بخش عکس، به هر کدام از برگزیدگان یک میلیون تومان جایزه نقدی اهدا شد. در این بخش، محمد صادق حق دوست، امیر رضایی، میثم ملکی قزوینی، علیرضا میررکنی، مصطفی شمس، حسین موسوی‌فراز و داود یاراحمدی از سوی هیئت داوران به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

همچنین در بخش کاریکاتور نیز هیئت داوران جشنواره دو اثر را به طور مشترک حائز رتبه نخست دانست که به امین ترابی و سجاد کریمیان هر کدام جایزه نقدی ۵میلیون تومانی اهدا شد و رتبه دوم بخش کاریکاتور این جشنواره نیز به محمود محمدتبریزی و رتبه سوم نیز به کاریکاتوریستی از کشور سوریه تعلق گرفت که به دلیل عدم حضور وی، جایزه وی به نماینده‌اش تحویل داده شد.

همچنین در بخش کاریکاتور، هیئت داوران جشنواره ۱۰ اثر را شایسته تقدیر دانست و از آنها با اهدای جوایز نقدی، تجلیل کرد.

محمد امین بابایی، ذاکری، سجاد جعفری، محمود برخورداری، امیر دهقان و کارگر نفرات برتر ایرانی این بخش بودند و ولادمیر کازانوفسکی و الکساندر دوموفسکی از اوکراین، راموندو موندز از برزیل و دیلاپی دیمیتری از ترکیه نیز ۴ نفر بعدی برتر در این بخش بودند.

در بخش پوستر نیز، هیئت داوران جشنواره، هیچ اثری را شایسته کسب رتبه اول ندانست اما رتبه دوم این بخش به خانه طراحان انقلاب اسلامی با هدای جایزه ۵میلیون تومانی و رتبه سوم نیز به محمد افشار با اهدای جایزه نقدی ۲میلیون تومانی اختصاص یافت. البته در این بخش ۸ اثر نیز از سوی هیئت داوران شایسته تقدیر شناخته شدند که به هر کدام از آنها، هدیه نقدی یک میلیون تومانی اهدا شد.

در بخش وبلاگ‌نویسی نیز رتبه اول با اهدای جایزه نقدی ۳ میلیون تومانی به محمد مهدی خالقی، رتبه دوم با اهدای جایزه یک و نیم میلیون تومانی به محمد حسین رستمی و رتبه سوم نیز به سیده فاطمه موسوی با اهدای جایزه ۷۰۰هزار تومانی اختصاص یافت. این جایزه به جبهه وبلاگی غدیر تعلق گرفت که تندیس این جایزه از طرف مدیر جبهه وبلاگی غدیر به سردار جعفری به پاس پاسداری جانانه از حقوق ملت عزیز ایران تقدیم گردید.

در بخش مستند و کلیپ نیز، سید مهدی نبویان با اهدای جایزه ۳میلیون تومانی حائز رتبه اول، محمد مهدی سرشت با اهدای جایزه یک و نیم میلیون تومانی حائز رتبه دوم و محمد حسین امامی و محسن رمضانی مشترکا با دریافت جایزه ۷۰۰ هزار تومانی، رتبه سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
فاطمه موسوی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۲
0
با سلام ممنونم از همه دست اندر کاران سایت مجد و تلاشگر و حقیقت نگار شیرازه و با تشکر ازنشر خبر
وهمچنین با درود و سپاس بی نهایت از فرمانده سپاه پاسداران که همواره عمار با بصیرت رهبری هستند