کد خبر: ۵۱۹۰۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲

انتقاد زاکانی از عدم تحمل سعید جلیلی به عنوان سخنران مراسم 22 بهمن

نماینده مردم تهران گفت: فشار زیادی برای لغو این سخنرانی بر دعوت کنندگان از سوی دولت تدبیر و امید و با شعار اعتدال وارد شده تا با تغییر سخنران، سخنرانی دکتر جلیلی لغو گردد.
به گزارش شیرازه به نقل از مهر؛ علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در آخرین یادداشت در صفحه اجتماعی خود با مقایسه دو برنامه سخنرانی جلیلی و روحانی به انتقاد از رویکرد خلاف اعتدال دولت پرداخت و نوشت: به هر حال می شود شعار داد، اما آنچه که در اذهان مردم و در افکار عمومی نقش خواهد بست مطابقت گفتار ما با رفتار و عمل ما خواهد بود.

متن این یادداشت بدین شرح است:

اعتدال و دوری از افراط و تفریط ارزشی اسلامی و نجات بخش است.

1. سال 1387 سخنران روز قدس در شهر کرج جناب آقای روحانی رییس جمهور محترم بودند که در کسوت عضویت در شورای عالی امنیت ملی توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دعوت شدند و پس از تجلیل از ایشان، سخنرانی خود را ارایه نمودند.

2. امسال سخنران روز 22 بهمن شهر کرج جناب آقای سعید جلیلی عضو شورای عالی امنیت ملی بودند که ایشان نیز توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دعوت شدند ولی اولاً فشار زیادی برای لغو این سخنرانی بر دعوت کنندگان از سوی دولت تدبیر و امید و با شعار اعتدال وارد شده تا با تغییر سخنران، سخنرانی دکتر جلیلی لغو گردد!

ثانیا" وقتی فشار فوق موثر واقع نشد، استاندار محترم درخواست وقتی برای خیرمقدم نمودند که با موافقت مسوول برگزاری مراسم، متاسفانه در پشت تریبون رعایت انصاف و اعتدال و .... را ننمودند و بیش از نیم ساعت صحبت کردند تا جایی که با مخالفت و شعار مردم، مجبور به پایان دادن سخنرانی خویش که در اثنای آن بخش زیادی از مردم صحنه را ترک کرده بودند و دکتر جلیلی نیز در پایان راهپیمایی حدود 15 دقیقه صحبت کردند.

به هر حال می شود شعار داد، اما آنچه که در اذهان مردم و در افکار عمومی نقش خواهد بست مطابقت گفتار ما با رفتار و عمل ما خواهد بود.

امر مطلوبی که نیاز به بازبینی در مسیر طی شده چند ماه اخیر، توسط دولت تدبیر و امید و بازگشت عملی به شعار اعتدال دارد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حق گو
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
2
انتقاد آقای زاکانی درست است ولی ای کاش در زمانی که از صحبت نوه امام(ره) در حرم امام آنهم در مراسم ارتحال امام جلو گیری شدنیز سکوت نمی کردید تا حالا بگوئیم حرف حق می زنید
ناشناس
Spain
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
1
سعيد هميشه مظلومه مثل بقيه ايثارگران 8سال جنگ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
1
لنکرانی دوست داریم
حق طلب
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
1
اقای زاکانی مگه شما جزء کم سوادا نیستی؟پس چرا اظهار نظر می کنی؟لطفا ساکت .چون یه وقت ممکنه تدبیر کنن وحرف درشت تری بزننا .اخه سعید اقای جلیلی وقتی دبیر شورای عالی امنیت ملی بودن نذاشتن اورانیو م 20درصدتعطیل بشه و فردو واراک و.... پس هیسسسس