کد خبر: ۵۱۹۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
عضو شورای شهر شیراز:

عده ای می‌خواهند بودجه شهرداری را به سمت پروژه های خاص ببرند، سندش را هم دارم

تلفات سنگین و خسارت های متعدد وارده به شیراز نمی تواند توسط مسئولین شهر و شهرداری نادیده گرفته شود
به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی شیرازه، عضو شورای شهر شیراز از اعضای شورا درخواست کرد که شعار های انتخاباتی خود را فراموش نکنند.

 غلامعلی ترابی در صحن علنی شورا با اشاره به اینکه امید مردم پس از حماسه سیاسی در انتخابات شورا برای حل مشکلات شهر دوچندان شده است، گفت: توسعه و آبادانی شیراز با محوریت سومین حرم اهل بیت(ع) از جمله انتظارات مردم از اعضای شورا بود و در این راستا وظیفه ماست که به دنبال انجام پروژه های شاخص و ماندگاردر این راستا باشیم.

وی تصریح کرد: امروز که در آستانه تصویب بودجه سال 93 شهرداری شیراز هستیم باید دید که آیا راه اندازی یک مجموعه جهت زائرین و مجاورین حضرت شاهچراغ(ع) در برنامه قرار دارد و یا اینکه چه ردیف بودجه ای به این مهم اختصاص داده شده است.

این عضو شورا ادامه داد: از نگاه ویژه به مشکلات محرومین جامعه نباید غفلت کرد و این مهم باید بطور شاخص در بودجه سال آینده مد نظر قرار داده شود. ترابی ایجاد فضا های سبز را از دیگر موارد مهم در شهر شیراز دانست و گفت: از شاخص های شهر اسلامی توسعه فضای سبز شهری است و متاسفانه در سال های گذشته این بحث مورد کم توجهی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه نگاه شورای چهارم باید به توسعه متوازن و پایدار شهری معطوف باشد، تصریح کرد: باید به این نکته توجه داشت که نگاه های بخشی و جزیره ای افت بزرگی برای شیراز است و در این راه تمامی دستگاه ها باید همکاری لازم را داشته باشند.

این عضو شورا با بیان اینکه رفع مشکلات کمربندی شیراز، کارتن خواب ها، ترافیک مرکز شهر جز با همکاری سایر نهادهای خدمت رسان میسر نیست، گفت: تلفات سنگین و خسارت های متعدد وارده به شیراز نمی تواند توسط مسئولین شهر و شهرداری نادیده گرفته شود قطعا حفظ جان شهروندان از وظایف انسانی همه مسئولین امر است.به همین دلیل باید قدم های محکمی برای رفع این چالش ها برداشت.

ترابی تاکید کرد: با نگاه های سطحی و بدون پشتوانه کارشناسی نمی توانیم قدم های بزرگ را برداریم و حمایت مردم را نیز از دست خواهیم داد. تا یک همگرایی بین مسئولان امر ایجاد نشود طرح جامعی دیده نمی شود و هر طرحی یا منتهی به شکست خواهد شد و یا مشکلات مردم را دوچندان می کند.

وی یادآور شد: این روزها شنیده می شود که برخی از افراد با استفاده از لابی ها و تحت فشار قرار دادن برخی از مسئولین شهرداری قصد تخصیص بودجه به پروژه های خاص و اعمال سلیقه شخصی و گروهی دارند که این کار صحیح نیست. از شهردار جهادگر شیراز درخواست دارم که تحت تاثیر این فشارها قرار نگیرد.

ترابی هشدار داد: در صورت استمرار این روش اسناد و جزییات مداخلات را به اطلاع شهروندان می رسانم
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
0
نهههه باریک الله!!! بالاحره از جناب ترابی هم یه حرکتی دیدیم!! این دوستان جوان نمی خوان از لاک خاموشی بیرون بیان!؟