کد خبر: ۵۲۱۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۲

انتقاد یک نماینده فارس از نحوه انتخاب چهره ماندگار ورزش در استان

حرکات مختلفی شروع شده، امکاناتی که سپاه در حال انجام آن است رو به فعال شدن است و با افتتاح این سالن ها فضا بازتر خواهد شد.
به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، جمعی از ورزشکاران شهرستان خرامه در یک دیدار صمیمی با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به گفتگو و بیان انتقادات و پیشنهادات پرداختند.

در ابتدای این مراسم، 25 نفر از ورزشکاران به بیان انتقادات و پیشنهادات پرداخته تا نوبت به دکتر اسماعیلی رسید.

داریوش اسماعیلی گفت: ورزش جایی است که هر چه در آن هزینه شود، سرمایه گذاری خواهد شد، امیدوارم در بحث ورزشی شهرستان، امسال و سه ماهه اول سال آینده خبر های خوشی را برای ورزشکاران داشته باشم.

وی از دعوت و حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرستان خرامه در آینده ای نزدیک خبر داد و در ادامه با اشاره به احداث سالن های ورزشی اظهار داشت: حرکات مختلفی شروع شده، امکاناتی که سپاه در حال انجام آن است رو به فعال شدن است و با افتتاح این سالن ها فضا بازتر خواهد شد.

اسماعیلی به دریافت بودجه اخیر اشاره کرد و ضمن ارائه چند پیشنهاد در نحوه توزیع این بودجه بین هیئت های ورزشی از رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خواست تا با توجه به اینکه رشته های رزمی، فوتبال و پینگ پنگ شهرستان حرف زیادی برای گفتن دارند این بودجه را مدیریت کند.

نماینده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حرکت اخیر صدا و سیما در معرفی چهره ماندگار ورزشی اظهار داشت: چند روز پیش چهره ماندگار ورزشی معرفی شد، بسیار متاسفیم که جانباز قهرمان محمدرضا میرزایی ورزشکار خرامه که برای 5 دور پیایی قهرمان پارالمپیک بوده و جانباز 70 درصد است به خاطر یک سری مسائل سیاسی و حاشیه ای از رده خارج شده است.

وی افزود: از آنجا که از این قهرمان تقدیر و تشکر هم نمی شود، عکس العمل این حرکت را در سطح استان و کشور در محافل و مصاحبه ها پیگیر خواهم شد.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
علی
United States of America
يکشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
0
واقعا درسته اینهمه جانباز سرافراز داریم که از ورزشکاران خوب کشوری ما هستند مثل فلاح ها میرزایی ها بعد می آیند از یک مدیر کل تقدیر می کنند این یعنی بی عدالتی
علي
Spain
يکشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
0
جانبازان انقدر بزرگند كه تقدير اين آقايان كوچك كسر شانشان است...