کد خبر: ۵۲۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۲ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۲

مانور بسیج سلامت نوروزی در شیراز برگزار شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مانور سراسری بسیج سلامت نوروزی برای اعلام آمادگی بازرسان بهداشت محیط در ایام نوروز، یکم اسفند ماه جاری در این شهر برگزار شد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، محسن مقدمی با بیان اینکه تیم‌های بهداشت محیط تمام شبکه‌های بهداشت و درمان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مانور بسیج سلامت نوروز 93 حضور داشتند، اظهار داشت: در این مانور که هم‌زمان با سراسر کشور به اجرا در آمد، تیم‌های بهداشت محیط از مقابل درب دانشگاه علوم پزشکی شیراز حرکت کرده و با عبور از مسیرهای اصلی این شهر، برنامه بسیج سلامت نوروزی سال 93 در استان فارس را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز 93، برنامه سراسری بسیج سلامت نوروزی با هدف تامین سلامت آحاد جامعه، به ویژه مسافران نوروزی از اول اسفند ماه سال جاری تا پانزدهم فروردین 93، توسط بازرسان بهداشت محیط مراکز بهداشت شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز اجرا می‌شود.

مقدمی ابراز داشت: در طول مدت اجرای برنامه، هر روزه از ساعت هشت صبح تا 20، اکیپ‌های ثابت و سیار در تمام مراکز بهداشت شهرستان‌ها، ضمن بازدید از اماکن عمومی و مراکز عرضه کننده مواد غذائی از جمله رستوران‌ها، غذاخوری‌ها و کارگاه‌های شیرینی‌پزی و قنادی‌ها، آماده پاسخگوئی و رسیدگی به شکایات مردمی هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تمام شهروندان و هم‌استانی‌ها دعوت کرد برای ارتقای سلامت و بهداشت عمومی، در صورت هرگونه شکایت در زمینه بهداشت مواد غذائی، مراتب را به سامانه کشوری 1490 و یا واحد بهداشت محیط مراکز بهداشت شهرستان‌ها اعلام کنند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان