کد خبر: ۵۲۲۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ سه‌شنبه 6 بهمن

تخریب منقل‌خانه‌ها؛ مرهمی بر زخم‌های کهنه شیراز

ده ها زن و مرد معتاد شیشه‌ای و تزریقی درخانه‌های فرسوده و فروریخته این بافت مثل توده‌های نیمه جان گوشت درخود فرورفته‌اند.
به گزارش شیرازه؛ «خبرجنوب» امروز «تخریب منقلخانه ها، مرهمی بر زخم های کهنه شیراز» را به عنوان تیتر یک خود برگزید. دراین گزارش آمده‌است: «دیگر جایی برای پنهان کردن زخم های عمیقی که بر تن بافت تاریخی و قدیم شیراز ریشه دوانده، نمانده‌ است. منقلخانه ها در گوشه گوشه این بافت مثل غده درشت بدخیمی نمایان هستند. ده ها زن و مرد معتاد شیشه ای و تزریقی درخانه های فرسوده و فروریخته این بافت مثل توده های نیمه جان گوشت درخود فرورفته اند و ته مانده عمر خود را در میان سرنگ های آلوده و حلقه های دود سر میکشند.» این روزنامه درصفحه اول خود هم به مسابقات سراسری قرآن کریم که هم اکنون در شیراز در حال برگزاری است، اشاره کرده و خبر ابقای دکتر ایمانیه در سمت ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز را در سمت راست صفحه اول خود تیتر کرده است. خبر جنوب در صفحه آخر، این روزنامه به معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان سپیدان پرداخته است.

بازار تیترهای گوناگون «نیم نگاه» همچنان داغ داغ است؛ از مسابقات سراسری قرآن در شیراز گرفته تا موضوع "بازرسی در ایران و برخی ملل جهان" و خبر مربوط به ابقای دکتر ایمانیه. در مقاله " بازرسی در ایران و برخی ملل جهان" به قلم سید محی الدین حسینی ارسنجانی، بازرسی در ایران، اسلام و کشور های جهان مورد بررسی قرار گرفته است. در نیم نگاه ورزشی یادداشتی منتشر شده که در آن به بحث "مدیریت، پدیده ای فراتراز فوتبال" پرداخته شده و آمده: «به لحاظ حقوقی، هر جا که پول آنهم از نوع کلان و بدون حساب و کتابش پا بگذارد، ممکن است فضای فساد انگیزی را با خودش به همراهداشته باشد! ... بنابراین خوانندگان عزیز حتما متوجه شده اند که چرا برخی آدم ها برای تصدی پست های مختلف در فوتبال و همین ریاست هیات دست و پامی زنند و سینه چاک میدهند!»

«افسانه» اما گفتگو با هادی سیف با موضوع "شیراز فلورانس ایران است" را تیتر کرده و ترجیح داده در صفحه اول خود به تصویب کلیات بودجه شهرداری بپردازد. خبر ابقای دکتر ایمانیه در سمت ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم هیچ جایی در این روزنامه ندارد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
1
نیروی انتظامی حمایت حمایت.تمام منقل خانه ها را با یاری امام زمان(عج)تخریب کنید و ریشه مواد مخدر را برکنید