کد خبر: ۵۲۳۳۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۲

فرمانده کل سپاه: باید بیش از گذشته در مقابل تهدیدات آمادگی داشته باشیم

مردم ما در دوران انقلاب، طاغوتی را که نمایندگی سلطه گران را داشت کنار گذاشت و امروز نیز بعد از 35 سال دشمنان همچنان در مواجه با این مردم و انقلاب گیج و مستاصل هستند.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، سرلشکر جعفری در جمع گردانهای امام حسین(ع) شهرستان های فارس با تجلیل از مجاهدت رزمندگان اسلام اظهار داشت: گرامی میداریم یاد و خاطره شهدایی که در مقطع کنونی در خط مقدم انقلاب اسلامی در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی به شهادت رسیده اند و یاد می کنیم از شهدای استان فارس که در دوران دفاع مقدس با جانبازی و جانفشانی خود نام فارس را در میان استان ها سربلند کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران خطاب به بسیجیان گردانهای امام حسین(ع) گفت: درود بر شما که در عرصه دفاعی، دفاع سخت را انتخاب کرده اید و این پاسخی است بر گزینه ی مضحک آمریکایی ها.


سرلشکر جعفری با بیان اینکه عرصه های مختلف انقلاب با نام بسیج مزین شده است افزود: هر جا از انقلاب و تمامیت ایران اسلامی سخنی گفته می شود، نام بسیج در صفحات مجاهدت و صحنه های دفاعی می درخشد. و امروز نیز با تدبیر و رهنمودهای رهبری سازماندهی جدیدی در سپاه برای مقابله با تهدید های مختلف شکل گرفته که در یک مجموعه منسجم و مقتدر به نام سپاه استانی خود را برای دفاع از کلیه حوزه های انقلاب اسلامی آماده می کنند.

فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه انواع تهدیدات امنیتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی علیه انقلاب اسلامی به کار می رود تصریح کرد: باید بیش از گذشته در مقابل تهدیدات آمادگی داشته باشیم و اگر سازمان خود را با تهدید ها تطبیق ندهیم دچار اشتباهی شده ایم که جبران آن سخت خواهد بود. لذا تشکیل گردان های متعدد برای حوزه های کاری مختلف بر همین اساس بوده است.

سرلشکر جعفری در ادامه با بیان اینکه ماهیت انقلاب اسلامی مقابل با استکبار و نظام سلطه است گفت: مردم ما در دوران انقلاب، طاغوتی را که نمایندگی سلطه گران را داشت کنار گذاشت و امروز نیز بعد از 35 سال دشمنان همچنان در مواجه با این مردم و انقلاب گیج و مستاصل هستند.

فرمانده سپاه پاسدارن در مورد تحولات منطقه بیان داشت: امروز جبهه ی حق و باطل بصورت جنگ سخت در سوریه و لبنان مقابل هم قرار گرفته اند. و همانطور که می دانید تکفیری ها با حمایت مستکبرین در سوریه حضور دارند.

شرایط دفاع سخت امروز با دوران دفاع مقدس متفاوت است

به گزارش تنویر رزمایش بزرگ "فجر یک" سپاه فجر استان فارس با حضور گردانهای امام حسین(ع) به مدت سه روز در منطقه عمومی شهرستان فسا برگزار شد.



در این رزمایش گردان های امام حسین(ع) ضمن تمرین آخرین شیوه های تاکتیکی توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.



در حاشیه این رزمایش سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه شرایط دفاع سخت امروز با دوران دفاع مقدس متفاوت است اظهار داشت: باید تلاش کنیم از این تمرین ها با همه ی سختی ها موفق بیرون بیایم.



همچنین سردار ربیعی مسئول بازرسی سپاه پاسداران اظهار داشت: مهم تر از ابعاد نظامی و رزمی نیروهای این رزمایش، اعتقاد، انگیزه، خلوص و صمیمیتی بود که در جوانان بسیجی مشاهده می شد و این روحیه بسیجی و جهادی حتما در ابعاد رزمی نیز تاثیر گذار خواهد بود.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
1
سپاه عزیز دله.خدا در امر حفظ ارزشهای انقلاب و دفاع از اسلام که قسمتی از وظایفشان است کمکشان کنه
سعید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
0
اگر سپاه نبود این کشور هم نبود . سپاه در همه عرصه ها و بدون هیچ چشمداشتی به مردم و کشور خدمت می کند .
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۲
0
تفسیرآیه 60 سوره انفال
قال الله تعالی :وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ وَعَدُوَّکُمْ وَآخَرِینَ مِن دُونِهِمْ لاَ تَعْلَمُونَهُمُ اللّهُ یَعْلَمُهُمْ وَمَا تُنفِقُواْ مِن شَیْءٍ فِی سَبِیلِ اللّهِ یُوَفَّ إِلَیْکُمْ وَأَنتُمْ لاَ تُظْلَمُونَ
و هر چه در توان دارید از نیرو و اسبهاى آماده بسیج کنید تا با این [تدارکات] دشمن خدا و دشمن خودتان و [دشمنان] دیگرى را جز ایشان که شما نمى‏شناسیدشان و خدا آنان را مى‏شناسد بترسانید و هر چیزى در راه خدا خرج کنید پاداشش به خود شما بازگردانیده مى‏شود و بر شما ستم نخواهد رفت(انفال/60)