کد خبر: ۵۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۲

رد رشوه 49 میلیون ریالی توسط ماموران نیروی انتظامی لامرد

با ارسال پرونده به پلیس آگاهی و انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و پلیسی ،ماموران به فردی به نام "ف – ق" مظنون و وی را دستگیر كردند.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی نیروی انتظامی فارس، فرمانده انتظامي استان فارس از تشديد برخورد با حاملان و توزيع كنندگان مواد محترقه در اين استان خبر داد.

سردار "سيروس سجاديان" در اين خصوص گفت: خريد و فروش و همچنين توليد و توزيع هرگونه مواد محترقه غيرمجاز و موارد مشابه آن از سوي واحدهاي صنفي ممنوع و پليس با آنان بر خورد شديد خواهد كرد.

وي ادامه داد: به منظور تامين آسايش و امنيت شهروندان پليس طرح برخورد با حاملان و توزيع كنندگان مواد محترقه را تشديد و با فروشندگان و يا توزيع کنندگان اين مواد به شدت برخورد خواهد کرد.

رييس پليس فارس بيان كرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوي واحد هاي صنفي برابر قوانين و مقررات با فروشندگان مربوطه برخورد و از ادامه فعاليت آنان جلوگيري خواهد شد.

سردار "سجاديان" از شهروندان درخواست كرد: در اين خصوص اطلاعات و اخبار خود را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.

کشف 180 راس دام قاچاق / رد رشوه 49 میلیون ریالی ماموران

ماموران یگان امداد شهرستان "لامرد" استان فارس در بازرسي از چهار دستگاه کاميون 180 راس احشام قاچاق کشف کردند.

سرهنگ "اکبر زلفی" با اعلام اين خبر گفت: ماموران يگان امداد این شهرستان هنگام گشت زني در سطح حوزه استحفاظي بهچهار دستگاه بنز تک حامل احشام مظنون شده و بلافاصله آن ها را متوقف کردند .

وي با بيان اينکه ماموران در بازرسي از کاميون ها 180 راس دام قاچاق فاقد مجوزهاي قانوني را کشف کردند، افزود: در اين رابطه رانندگان دستگير و به همراه خودروها و محموله کشف شده جهت سير مراحل قانوني تحويل پلیس آگاهی شهرستان شدند .

سرهنگ " زلفی " در پایان خاطرنشان کرد: هنگام انتقال احشام فردي خود را مالك احشام غير مجاز معرفی و مبلغ 49 ميليون ريال وجه نقد به ماموران پيشنهاد رشوه می دهد كه مأموران صحيح العمل ضمن رد رشوه مراتب را صورتجلسه و وي را دستگير كردند.

دستگیری سارق 120 دستگاه گوشی تلفن همراه در "مرودشت"

فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" استان فارس از دستگیری سارق 120 دستگاه گوشی تلفن همراه درآن شهرستان خبر داد.

سرهنگ "علی شیبانیان" با اعلام این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی "رامجرد" از وقوع یک فقره سرقت از مغازه موبایل فروشی در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: با ارسال پرونده به پلیس آگاهی و انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و پلیسی ،ماموران به فردی به نام "ف – ق" مظنون و وی را دستگیر كردند.

سرهنگ "شیبانیان" افزود: در پی بازجویی های فنی و پلیسی به عمل آمده از متهم دستگیرشده، سرقت 120 دستگاه گوشی تلفن همراه از مغازه موبایل فروشی از وی کشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت تصریح کرد: با هماهنگی مراجع قضایی در اين خصوص 5 نفر خريدار اموال مسروقه نيز دستگیر و در بازرسی از منازل آنان تعداد 32 دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.

سرهنگ "شیبانیان" در پایان با اشاره به اینکه متهمان با قرار مناسب روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه كرد : جهت پیشگیری از سرقت محل کسب، مغازه خود را مجهز به امکانات ایمنی كرده و از تجهیزاتی نظیر دزدگیر، دوربین مداربسته، درهای ضد سرقت و... استفاده نمایند .

خودرو وانت حامل 2 كيلو حشيش در "پاسارگاد" توقيف شد

فرمانده انتظامي شهرستان "پاسارگاد" استان فارس از كشف 2 كيلوگرم حشيش از يك دستگاه خودرو وانت در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "كرم الله گودرزي" در تشريح اين خبر گفت: ماموران انتظامي اين فرماندهي هنگام اجراي طرح ايست و بازرسي در مقابل پليس راه "سعادتشهر" به يک دستگاه خودرو وانت مظنون شدند.

وي ادامه داد: پس از توقيف خودرو و در بازرسي از آن مقدار 2 كيلوگرم حشيش كه به صورت ماهرانه اي جاسازي شده بود كشف شد.

سرهنگ "گودرزي" افزود: متهم به همراه پرونده متشكله جهت سير مراحل قانوني به مقامات قضايي ارجاع شود.


نظرات بینندگان