کد خبر: ۵۲۸۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
فرماندار شیراز در بازدید از محله فیوج خواستار شد؛

هر چه سریعتر تکلیف مناطق حاشیه نشین در شیراز مشخص شود + تصاویر

مصطفی امیری گفت: ساماندهی حاشیه نشینی در اطراف شهر شیراز از مهمترین برنامه های ماست.
مصطفی امیری در حاشیه بازدید از محله حاشیه نشین فیوج با اشاره به وضعیت نامناسب این منطقه اظهار داشت: هرچه سریعتر باید مشکلات موجود در این منطقه حل و فصل شود. فرماندار شهرستان شیراز با اشاره به ضرورت ارتقا امنیت، برخورد جدی با جرائم مشهود، اصلاح ساختار فرهنگی واجتماعی درفیوج را ابراز داشت: بررسی و پیگیری این مسائل در اولویت برنامه های فرمانداری شیراز قرار می گیرد و ساماندهی حاشیه نشینی در اطراف شهر شیراز از مهمترین برنامه های ماست.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز، وی با بیان اینکه باتلاش و همدلی مسئولان باید چهره زیبایی از شهر شیراز ایجادشود از وجود مناطق حاشیه نشین در شهرستان انتقاد و تصریح کرد: با همکاری متولیان امر به زودی وضعیت سکونت در این مناطق مشخص می شود. عالی ترین مقام اجرایی شهرستان شیراز با اشاره به معضلات اجتماعی که از بروز حاشیه نشینی حاصل می شود، خاطرنشان کرد: تکلیف این منطقه حاشیه نشین و سایر مناطق حاشیه نشین باید با برنامه ریزی و کار کارشناسی مشخص شود. وی همانگونه که مسئولان باید تمام مشکلات مردم را حل کنند، شهروندان نیز باید در چارچوب قانون اقدام کرده و ساخت و ساز غیرمجاز انجام ندهند. امیری تأکید کرد: باید به دنبال ایجاد فضای امن در شهرستان شیراز باشیم و از ظرفیتهای امنیتی و فرهنگی و تبدیل تهدید ها به فرصت ها حداکثر بهره را ببریم و فضای امنیتی را به فضای امن تبدیل کنیم.
در ادامه رمضان امینی معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: محله های حاشیه نشین اطراف شیراز رشد زیادی داشته است که این موضوع خطر جدی برای شهر خواهد بود. وی گفت : محله فیوج کاملا بطور غیر قانونی ایجاد شده است و باید هرچه سریعتر وضعیت این منطقه مشخص شود.






نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
0
سوابق اين فرماندار را هم بنويسيد