کد خبر: ۵۳۴۶۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۳
رئیس پلیس فارس:

انتشار اخبار پلیس مجاز است/ معاون اجتماعی انتظامی شهرستان موظف است به خبرنگاران جواب دهد

سایر موضوعات نیاز به هماهنگی فوری دارد تا سرعت انتشار اخبار نیز تحت تاثیر قرار نگیرد که حداکثر 10 دقیقه زمان لازم دارد

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، فرمانده انتظامی استان فارس در جریان سفر به شهرستان داراب و بازدید از خانواده شهید ستوان سوم محمد حسین قادری و دیدار با همکاران و مسافران در پاسخ به داراب آنلاین در خصوص ارتباط ضعیف فرماندهان انتظامی، راهنمایی و رانندگی و پلیس راه شهرستان ها با خبرنگاران گفت: سرعت، صحت و سلامت در دریافت، انتشار و انعکاس اخبار را سرلوحه کار خود قرار دهید.

وی تاکید کرد: به عنوان مثال یک درگیری اتفاق افتاده، قتلی رخ داده یا کشف کالای قاچاق و مواد مخدری انجام شده است. معاون اجتماعی انتظامی شهرستان موظف است حداکثر تا 10 دقیقه تایید انتشار خبر را بگیرد و به شما خبرنگاران جواب دهد.

سردار سجادیان گفت: خبرهای تصادفات نیاز به هیچ تاییدیه ای ندارد و می توانند بلافاصله در مورد مقصر حادثه اظهار نظر کنند. اما خبرهایی که در خصوص مسائل انتظامی، اجتماعی و امنیتی نیاز به بررسی دارد. اگر خبر کاملا مربوط به شهرستان داراب است و کاری به دیگر شهرستان ها و استان ها ندارد بلافاصله باید حداکثر تا 10 دقیقه با استان هماهنگ و منتشر کند.

وی تاکید کرد: همکاران ما می توانند در خصوص تصادفات سر صحنه مصاحبه کنند و نظر کارشناسی خود را اعلام کنند اما سایر موضوعات نیاز به هماهنگی فوری دارد تا سرعت انتشار اخبار نیز تحت تاثیر قرار نگیرد که حداکثر 10 دقیقه زمان لازم دارد. رییس پلیس راه ها و رییس راهنمایی و رانندگی حق دارند هر کجا تصادفات اتفاق بیافتد با خبرنگاران مصاحبه کنند.

سجادیان تاکید کرد: انعکاس خبر به ما از طریق اتوماسیون انجام می شود و زمان زیادی نمی برد و در صورت تایید بلافاصله اجازه انتشار می یابد.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۳
0
سردار سجادیان در درگیری با اشرار در خرامه شخصا خیلی زحمت کشیدند
علي
-
سه‌شنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۳
0
خسته نباشيد سردار پاسدار سجاديان خدا ياورتون باشه شما از پاسداران رشيد اسلام هستيد خداوند شهادت در راه اسلام نصيب شما كنه.
بسيجي
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۳
0
خداوند منان نگهدار شما عزيزان باشد ما بسيجيان همواره گوش به فرمان دستورات مقام معظم رهبري هستيم