کد خبر: ۵۳۴۸۳
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۳
کدام حرف استاندار را باید باور کرد؟

در دولت قبلی مملکت را به سمت نابودی بردند/ البته اقدامات خوبی انجام گرفته است!

استاندار فارس در جمع مردم محمله با اشاره به اقتصاد مقاومتی، گفت: برخی ها فکر می کنند اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصاد کوپنی و با ریاضت و سختی همراه است اما چنین چیزی نیست.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، استاندار فارس سه شنبه شب، پنجم فروردین 93، جهت دیدار با دوستان و آشنایان، وارد مرکز بخش محمله در شهرستان خنج شد.

پایگاه خبری تحلیلی خنج کهن در این زمینه نوشت: در این مراسم که فرماندار شهرستان خنج نیز حضور داشت، سید محمد احمدی با حضور در مسجد محمله و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، دقایقی برای مردم صحبت کرد.



وی در ابتدای سخنان خود ضمن اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری که به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" می باشد، گفت: قبل از اتمام سال 92، مقام معظم رهبری همه مسئولین را به حضور پذیرفتند و بنده نیز به عنوان استاندار فارس در آنجا حضور داشتم. ایشان در این جلسه در مورد اقتصاد مقاومتی صحبت نمودند.

احمدی ادامه داد: برخی ها فکر می کنند اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصاد کوپنی و با ریاضت و سختی همراه است اما چنین چیزی نیست؛ اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم سازی اقتصاد. خیلی از کشورها که تحت ستم بیگانگان بوده و مشکلاتی از ناحیه قدرت های بزرگ برای آنها بوجود آمد، راهی جز مقاوم سازی اقتصادشان نداشتند. مانند کره جنوبی، ژاپنِ بعد از جنگ، چین، مالزی و خیلی از کشورهایی که امروزه جزء کشورهای پیشرفته هستند، اینها با توجه به داشته های خود، منابع، ذخایر و مردم خود، شروع کردند به مقاوم سازی منابع اقتصادی خودشان، تا کم کم بتوانند وابستگی های خود به بیگانگان را کم کنند.

نماینده عالی دولت در استان فارس، افزود: در بحث اقتصاد مقاومتی هم که مقام معظم رهبری ﺗﺄکید نموده اند، همه ما و مردم تلاش کنیم تا وابستگی های خود به خارج را کم کرده و روی پای خود بایستیم.

استاندار فارس در ادامه گفت: 10 درصد ذخایر دنیا در کشور ما قرار دارد و این در حالی است که فقط یک درصد از جمعیت جهان را داریم، اما نمی دانیم چگونه از آن استفاده کنیم. مردم یک طرف و مسئولین نیز طرف دیگر قضیه هستند؛ ﻣﺘﺄسفانه همدلی و همراهی وجود ندارد، همانطوری که در 8 سال گذشته دیدیم.



استاندار دولت تدبیر و امید، ادامه داد: من نفهمیدم مملکت در این 8 سال چه شد؟! الان می فهمیم که مملکت سوخته است؛ یعنی 8 سال مملکت را به سمت نابودی بردند؛ من به عنوان کسی که مسئولیت دارد عرض می کنم؛ حدود 800 میلیارد دلار نفت فروخته شد اما هر چه نگاه می کنیم، آثار آن دیده نمی شود. البته اقدامات خوبی صورت گرفته، اما نه به اندازه تولیدی که داشتیم. اما اکنون دولت تدبیر و امید بنا دارد از تجربه گذشته درس گرفته و از علم مدیریتی دنیا و مدیران خود بهره گیرد و با کمک مردم، اقتصاد را به سمت شکوفایی پیش ببرد.



نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
پیر استاندار
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۳
5
با سلام
جناب استاندر معزز و مکرم فارس
با سلام
اگر مملکت در دولت قبل از دست جوانگرایی واستفاده ابزاری از ارزشها رو به نابودی رفته متاسفانه هم اکنون با توجه به شعاراعتدال گرایی تدبیر پیر خادمانه شما باعث پیر گرایی شده است ومدیران پیر را برای استان انتخاب کرده اید و از روند اعتدال دارید دور می شوید ودیگر اینکه در این سال لاقل بنا به فرموده رهبر فکری به حال فرهنگ کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۳
5
واقعا تعجب می کنم از این استاندار که به این راحتی خدمات دولت گذشته را که مورد تایید رهبری عزیز بوده است این چنین مورد تاخت و تاز خود قرار می دهد. برای پی بردن بهتر به آنچه که گفتم شما را به سخنان مقام معظم رهبری در آخرین دیدار هیات دولت دهم با معظم له که عینا از سایت اطلاع رسانی مقام معظم رهبری استخراج شده است ، رهنمون می کنم .
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با یادآوری كارهای خوب و تلاش‌های شبانه‌روزی دولت خاطرنشان كردند: در ۸ سال اخیر همه احساس و درك كردند كه رئیس‌جمهور محترم و همكاران ایشان، با تحمل سختی‌ها، نسبت به همه‌ی دولت‌ها و دوره‌های دیگر، كارهای بسیار پرحجم و پرشتابی انجام می‌دهند كه این واقعیت، نكته‌ی برجسته و قابل تقدیری است.
رهبر انقلاب با اشاره به تلاش برخی مخالفین، رسانه‌های خارجی و برخی‌ها در داخل برای نادیده‌گرفتن تلاش‌های دولت افزودند: بعضی حتی كارهای ملموس دولت را نیز انكار می‌كنند، اما مهم این است كه تلاش‌ها و زحمات انجام‌شده در فضای عمومی كشور بیان و ثبت شود.
رهبر انقلاب با اشاره به خودداری دولت از استفاده از امتیازات «مسئولان دیگر كشورها» تأكید كردند: بی‌اعتنایی به امتیازات، كار بی‌وقفه و خودداری از آسودگی و استراحت، امتیاز بزرگ این دولت است و همه‌ی كسانی كه در صدد قضاوت هستند، باید به این نكات باارزش توجه كنند.
ابراهیمی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۳
3
اقای استاندار این حرفها را در خنج زده ای کاش ایشان انصاف داشت وکارهای انجام شده در شهرستان خنج در دولت قبل و 8 سال گذشته را میدید تازه الان هم خودشان فعلا شعار میدهند ایا ایشان می توانند بگویند همان طرحهای نیمه تمام دولت قبل را تمام کنند دیدیم چگونه سبد کالا را توزیع کردید اقای استاندار خبر دارید که در همین شهرستان خنج از روستاهای خنج چند بار امدند شهر تا هر بار یک تکه از سبد کالا بگیرند ایشان یادشان رفته که خودشان در دوره 8 سال اصلاحات معون استاندار بودند لطفا کارنامه ان دوره در شهرستان خنج را بدهند
نورایی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۳
3
در دولت قبل همه فرمانداران ومدیران کل دارایی خودشان را در سایت گذاشتند ایا اقای دکتر احمدی میتواند دارایی خودشان و همکاران و مشاورانشان را اعلام کند
ناشناس
Germany
چهارشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۳
1
اقای استاندار به جای تخریب دولت قبل به فکر کار و تلاش باشید هم فکران شما در سالهای قبل چه کار کردند اگر دلتان به حال مردم می سوزد ....... جایتان را به جوانترها بدهید
مدیر سایت
مدیر سایت
چهارشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۳
بخشی از نظر شما به دلیل عدم رعایت مقررات سات حذف شد.
جمشیدی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چهارشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۳
1
جناب دکتر احمدی هنوز اول راهید و از این شعارها پرهیز کنید.دولت قبل با نمایندگان مجلس از سرمعامله گری برای تعیین مدیران وارد نمیشد.اما اکنون شاهد از هم گسیختگی و مردمی جامعه هستیم و این روند را در انتخابات آینده ریاست جمهوری به وضوح خواهید دید.ببینیم آیا آن زمان هم از این گونه حرفهای ضد ولایت میزنید..اگر تابع ولایت هستید که فرمودند خدمات دولت قبل غیرقابل انکاراست اما شما میگویید هست..!!! عجب
صادق
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۳
1
جناب استاندار لا اقل خدا را در نطر بگیر ابن بی انصافی است که خدمات دولت قبل که بارها ولی امر مسلمین از دولت مردان به خاطر کارهای شجاعانه و جهادی انان تمجید کردند قدری به عملکرد دولت بی تدبیر خودتان نگاه کنید که حتی در توزیع سبد کالا ماندید
شده قصه همان کبکی که سرش را زیر برف کرده؟
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۳
1
جناب احمدي انساني شزيف,حق گو,معتدل,ومديري توانمنداست..پاكي ودست پاكي ايشان موردتاييدمجموعه نظام ميباشد..
احسان
-
چهارشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۳
1
آقای استاندار - کاری کنید تا بعد از عمر این دولت تدبیر وامید چنین حرفها ومطالبی راپشت سر شما نزنند......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۳
1
دولت شما که هنوز شش ماه نشده انرژی هسته ای مملکت رو از دست داد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۳
4
آقاي دكتر احمدي با درايت ترين استانداري است كه استان فارس تاكنون ديده اميدها براي مردم زنده شده . انشااله پاينده باشند
ضمنا از افراطيون دوران قبل بيش از اين انتظار نميرود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۳
1
بله از فرماندارا معلومه با درایت هستن
اگر به اندازه مسکن مهر دولت قبل توانستید خدمت کنید ان وقت ادعا کنید
ناشناس
-
چهارشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۳
0
امیدواریم که آقای استاندار موفق شوند وکارهای مناسبی برای استان انجام دهند.ملاک توانمند بودن و کار کردن شعار دادن و تخریب دیگران نیست بلکه تلاش کردن است وبه فکر همه مردم بودن نه بخشی از مردم. همت کن استاندار و از شعار پرهیز کن که وقت مانند باد میگذرد.