کد خبر: ۵۳۷۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۳

واژگونی کامیون حامل 23 مسافر در محور جهرم ـ شیراز

کامیونی که 23 سرنشین را در قسمت بار خود در محور جهرم ـ شیراز حمل می‌کرد واژگون شد.
تعطیلات نوروزی نیز در حالی به انتهای خود رسیده است که در جاده های کشور و شهرستان جهرم شاهد تصادف و تلفات ناشی از سوانح جاده ای هستیم.

به گزارش شیرازه به نقل از پسین جهرم؛  این در حالی است که امروز 13 فروردین همزمان با روز طبیعت، بدون حادثه به پایان نرسید و جاده های این شهرستان دوباره بوی خون به خود گرفت.

 در سانحه ای که عصر امروز در محور جهرم-لار و نرسیده به گلوبراق رخ داد، بر اثر برخورد یک دستگاه نیسان با خودروی پیکان یک نفر از سرنشینان کشته شد. در این حادثه که ساعت 17.45 دقیقه اتفاق افتاد 3 نفر نیز مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

بر اساس گزارش مرکز فوریت های پزشکی جهرم، همچنین دقایقی پیش (ساعت 18.36) بر اثر واژگونی یک خودرو کامیون در محور جهرم-شیراز، روبه روی پاسگاه سنگر قوری تعداد 15 نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

به علت حجم بالای تعداد مصدمان در این سانحه و محدود بودن گنجایش خودروهای آمبولانس‌ برای انتقال سانحه دیدگان به بیمارستان از اتوبوس آمبولانس استفاده شده است.

با توجه به بارش باران و لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان و جهرم لزوم رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی، رعایت سرعت مجاز و عدم سبقت غیرمجاز توسط رانندگان وسائل نقلیه ضروری است

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۳
0
حالا سیزده اشون به در رفت
این چه رسم بدی هست که حتی تو بارون همه مردم با هم باید بروند و طبیعت رو خراب کنند