کد خبر: ۵۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۳

داعشی ها قرآن را آتش زدند+تصاویر

عناصر تروریستی دولت اسلامی عراق و شام پس از ورود به شهر کردنشین "تل معروف"، به مسجد این شهر و مقبره پنج صوفی که در این مسجد قرار داشته حمله کرده و آن را همراه با قرآن‌های آن آتش زده‌اند.
به گزارش شیرازه به نقل از ابنا، عناصر تکفیری گروه دولت اسلامی عراق و شام موسوم به "داعش" در حمله به شهر کردنشین "تل معروف" واقع در شمال سوریه چند روزی این شهر را در کنترل خود داشتند که طی این چند روز اشغال، اتفاقی عجیب رخ داده است.

این گروه تروریستی با حمله به یک مسجد، آن را تخریب کرده و آن را به آتش کشیدند، طی این اتفاق قرآن نیز توسط اعضای این گروه تکفیری به آتش کشیده شده است.

عناصر دولت اسلامی عراق و شام پس از ورود به شهر، به مسجد این شهر و مقبره پنج صوفی که در این مسجد قرار داشته حمله کرده و آن را همراه با قرآن‌های آن آتش زده‌اند. آنها عنوان کرده‌اند این مسجد متعلق به صوفی‌ها است و صوفیگری همپایه کفر و ارتداد است.

در این مسجد که توسط شاخه نقش بندیه پس از جنگ جهانی دوم پایه‌گذاری شده، زبان عربی، مسایل اسلامی آموزش داده می‌شد.

«محمد» یکی از شهروندان سوری که در تل معروف زندگی می‌کند و خانه او چند متری آن طرف‌تر از مسجدی است که به دست داعش نابود شده است در‌این‌باره می‌گوید: تروریست‌ها شبانه وارد شهر شدند و سحرگاه به مسجد حمله کردند. من از خانه خودم شاهد اتفاقات بودم. آنها روی درها و دیوارها جملات توهین آمیز می‌نوشتند و بعد آن را به آتش کشیدند و قرآن‌هایی که در مسجد بود نیز با آن سوختند.

تکفیری‌های داعش قرآن آتش زدند+تصاویر

وی افزود: مقبره پنج صوفی حدود 900 متر دورتر است من از خانه برای تماشا خارج نشدم اما صدای انفجار و شلیک سلاح‌های سنگین مانند خمپاره را شنیدم. پس از آنکه تکفیری‌ها از شهر خارج شدند من به محل رفتم و قرآن‌های پاره و سوخته را روی زمین دیدم.

تروریست‌های داعش صوفی‌گری را ارتداد می‌دادند و آرامگاه مردگان را نیز نوعی بت پرستی عنوان می‌کنند[این گروه در توییتر خود پس از حمله به شهر تل معروف مدعی شد که مقبره یک گروه بت پرست را از بین برده است]

آنها هیچ شکی به خود برای به آتش کشیدن مساجد و مقبره‌های صوفی‌ها ندارند حتی اگر قرآن نیز در این بین آتش بگیرد، کتابی که برای مسلمانان مقدس است.

تکفیری‌های داعش قرآن آتش زدند+تصاویرتکفیری‌های داعش قرآن آتش زدند+تصاویرتکفیری‌های داعش قرآن آتش زدند+تصاویرتکفیری‌های داعش قرآن آتش زدند+تصاویرتکفیری‌های داعش قرآن آتش زدند+تصاویر


نظرات بینندگان